środa, 14 grudnia 2022

Perfekcyjne CAS w grudniu

Witam, 
mam nadzieję, że ta chwilka poświęcona na odwiedziny mojego bloga nie będzie czasem straconym.
Przygotowałam kolejną kartę, aby zainspirować Was do stworzenia świątecznej karty i wspólnej zabawy w Perfectly CAS





W grudniu prosimy o wykonanie karty w rygorystycznym stylu CAS w tematyce świąt Bożego Narodzenia.


Dla mojej karty najpierw nałożyłam pędzlem luźne plamy metalicznej farby akwarelowej w odcieniach fioletu i różu. Resztkami farby z pędzla wykonałam delikatny splashing. 


Na zdjęciu poniżej widać, jak pięknie ta farba opalizuje w promieniach słonecznych. 


Wykorzystałam warstwowy wykrojnik  gwiazdy betlejemskiej, by stworzyć ten piękny kwiat. Użyłam kartonu w kolorze ciemnej czerwieni. W związku z tym, że tło jest dość bogate jak na CAS,  nie dodałam żadnych złoceń do kwiatka, aby utrzymać  jak najbardziej ascetyczny wygląd karty.
Wykończyłam kartę czarnym banerkiem z sentymentem wytłocznym białym EP.



To z pewnością jest nieskromne, ale ta karta naprawdę mi się podoba. Mam nadzieję, że osobie do której trafi również będzie się podobała.
A wszystkich zachęcam do odwiedzenia naszego bloga PC i zobaczenia innych projektów przygotowanych dla Was przez nasz zespół projektowy. To ostatni moment, by przygotować piękną kartę dla kogoś bliskiego na święta. Nie zapomnij zrobić zdjęcia karty, by móc dołączyć ją do naszej galerii tutaj

Życzę miłego dnia.


7 komentarzy:

*Vicki* pisze...

Wow, such a beautiful CAS card BożenA! I love that poinsettia with the details and your background brings it to life! Thanks for all of your wonderful inspiration my friend!

Trina P. pisze...

Beautiful poinsettia. Amazing splattering control on your background to keep this CAS. Love the shimmer.

Bonnie pisze...

This poinsettia is gorgeous, Bozene! It looks extra nice on the background with the metallic bits! Very elegant!

Loll pisze...

LOVE how you've created the most special background for your poinsettia, BozenA! The soft colours and the beautiful iridescent shine are amazing. xx

Christine Alexander pisze...

your splatters of soft metallic paints are so beautiful with that wonderful poinsettia ♥

Nstiz pisze...

This is exquisite and love the shiny spatters! You do such a beautiful job of this! How I'd love to watch you work. Once again your layered poinsettia is fabulous!

JulieP pisze...

I love how that minimalist background really makes your poinsettia shine!