piątek, 16 grudnia 2022

List do przjaciela

Witam,
przed świętami wysyłamy do naszych przyjaciół karty z życzeniami. Dawno temu, kiedy nie istniały telefony komórkowe pisałam listy do przyjaciół. Uwielbiałam pisać listy, a jeszcze bardziej kochałam czytać listy napisane do mnie.

Zrobiłam dwie karty, które nawiązują do listu dzięki fragmentowi stempla z odręcznym pismem. Dlatego przypomniały mi się te dawne czasy, które chyba już nie wrócą.

Poniżej przedstawiam dwie wersje kolorystyczne 



Warstwowy kwiat został wycięty z czerwpnego metalicznego kartonu i czerwonego brokatowego kartonu. Listki wycięłam z kartonu pomalowanego zieloną farbą metaliczną w dwóch odcieniach.


Tekst odbiłam w szarym tuszu, nie chciałam, aby zdominował kartę, jeśli użyłabym czarnego tuszu.



Robiąc zdjęcia nie zauważyłam tego, że mały złoty banerek z napisem MERRY na każdym zdjęciu wygląda jak czarny. Już za późno na poprawkę, bo kartka jest już w drodze.


Ten kwiat jest złożony odwrotnie do poprzedniego, brokat na dole, metaliczny połysk na górze. Skrypt jest wytłoczny złotym EP.




Dzięki za odwiedziny, dzięki za komentarze, dzięki za Wasze wsparcie i przyjaźń.

Życzę miłego dnia.

6 komentarzy:

Christine Alexander pisze...

Beautiful poinsettia BozenA, gorgeous shimmer on the leaves ♥

Loll pisze...

Two AMAZING cards BozenA! I love your layered poinsettias using metallic red and red glitter papers. The shine and sparkle is incredible! Love the addition of test in the background ... does give it a bit of a vintage feel. xx

*Vicki* pisze...

Wow, these are absolutely brilliant BozenA! I love the sparkly poinsettia and the gold mirror accents work brilliantly too! Very classy Christmas makes my friend!

Bonnie pisze...

These are so elegant, Bozene! Love the metallic and glitter die cuts and the script does remind me of letter writing days. I still write letters to my aunt as she doesn't have a cell phone or computer.

Nstiz pisze...

How I remember writing to friends and waiting to get a letter in return. I love the idea of these cards and the beautiful way they are done with your gorgeous poinsettia. I too miss those days of a real hand written letter.

Trina P. pisze...

Two beautiful cards. Love the shimmer.