czwartek, 14 kwietnia 2022

Perfectly CAS w kwietniu

Witam wszystkich serdecznie.
Połowa miesiąca to czas, aby zaprosić wszystkich miłośników stylu CAS do stworzenia perfekcyjnej karty w tym stylu. To moja karta stworzona na wyzwanie kwietniowe Perfectly CAS, by Was zainspirować


Tematem przewodnim dla kwietnia jest ZŁOTO / GOLD


Chciałabym przypomnieć i prosić zarazem, aby trzymać się naszych zasad. Perfectly CAS to zagospodarowanie nie więcej niż 1/3 powierzchni karty oraz trzymanie się tematu wyzwania. Mam nadzieję, że to nie zniechęci nikogo do wspólnej zabawy.

Do zrobienia mojej karty użyłam płyty grzewczej do złoceń, co pozwoliło mi uzyskać tak piękny blask złota. Kwiaty po złoceniu wycięłam nożykiem.


Sentyment wykonałam stemplując go i wytłaczając w złotym EP.


Myślałam, że ta płyta do złoceń to zbędne urządzenie, ale okazuje się, że taki piękny efekt można uzyskać tylko dzięki tej płycie. 


Jeszcze raz zapraszam do naszego wyzwania. Zanim zrobisz swoją kartę, zobacz jakie karty przygotował dla Ciebie nasz zespół projektantów. Znajdziesz tu wiele inspiracji. Swoją kartę dołącz ją do naszej galerii tutaj

Dzięki za odwiedziny, za każdy komentarz, za wspólną zabawę.  do zobaczenia w galerii PC.




Życzę miłego dnia i wielu świetnych pomysłów na perfekcyjną kartę CAS.

9 komentarzy:

Christine Alexander pisze...

Gorgeous BozenA, the simplicity of the flowers in gold is stunning ♥

Mac Mable pisze...

What a stunning effect with the plate and the most beautiful and elegant card BozenA x.

Nstiz pisze...

This is SO beautiful with your gilded flowers! I love that you kept the flowers white. This really is a gorgeous card, BozenA! Love this one.

Darlene pisze...

WOW! Absolutely gorgeous teamie!! Fantastic inspiration!

Loll pisze...

Gorgeous card BozenA. Love the gold giling of your pretty flowers. This is such an elegant card. Love the CAS design, my friend. xx

*Vicki* pisze...

Your CAS golden floral card is a beauty my friend! Love the flowers being white and your popped up elements too!

Trina P. pisze...

So elegant and beautiful! The gold gilding is gorgeous on this CAS-tacular designed card. Great job capturing the shine in the close-up photo.

Bonnie pisze...

I too thought the foil system was unnecessary until I saw the results. It is well worth the price and effort and you have found a beautiful plate to foil! Love these flowers and this very elegant card, my friend!

JulieP pisze...

This is STUNNING Bozena!!!! It's challenge perfection.