sobota, 2 kwietnia 2022

Happy Little Stampers CAS w kwietniu

Witam, 
cieszę się, że mogłam stworzyć kolejną kartę dla HLS CAS
Pozwólcie, że przedstawię moją kartę przygotowaną na nasze wyzwanie


W tym miesiącu nasz temat brzmi TROPIKALNY i chętnie zobaczymy Wasze tropikalne wariacje w stylu CAS.


Mam zestaw, w którym znalazłam tę słodką żabkę i pomyślałam, że ta mała bestia idealnie pasuje do tropikalnego lasu. No, może nie stworzyam całego lasu, bo las nie jest CAS, ale jeden liść może być synonimen lasu w stylu CAS.


 Żaba jest kolorowana kredkami, liść jest stworzony z warstwowych wykrojników. 
A kiedy miałam wycięty liść, karton z którego go wycięłam posłużył mi jako szablon, by dorzucić kilka liści w tle, bezpośrednio na bazie karty.


Żaba jest przyklejona do liścia za pomocą pianki dystansowej, łodyga liścia jest klejona klejem, ale baldach liścia został również uniesiony za pomocą pianki dystansowej. Kartkę wykończyłam czarnym banerkiem z sentymentem wytłoczonym białym EP.


Mam nadzieję, że ten wdzięczny temat zachęci Was do przyłączenia się do naszego wyzwania i dołączycie swoje karty do naszej galerii tutaj. Zachęcam też do zobaczenia innych kart naszego kreatywnego DT. Nasze projektantki tworzą takie niesamowite karty CAS! Widzimy się zatem w galerii  HLS CAS :-)

Dzięki za odwiedziny, a każdy pozostawiony komentarz to jedno pióro w moich skrzydłach :-) Dzięki Wam mogę wzbić się coraz wyżej...

Życzę miłego dnia.

9 komentarzy:

Loll pisze...

Oh my gosh ... this is so adorable, BozenA! Love the expression on the frog's face!! xx

Christine Alexander pisze...

Perfectly CAS card, your frog is so cute and love the background leaves ♥

Nstiz pisze...

Love that frog! He’s just too cute. Great idea to put him on a leaf and love the idea of stenciling the background from the cut leaf. This is such a great CAS card!

Mac Mable pisze...

Great take on the tropical theme BozenA. I love how you used the die cut as a stencil, very creative and inspirational. What an adorable frog and what a fabulous card. Thank you for stopping by my blog Bozena, which I always appreciate and the 'egg' die cut is by alexandra renke x.

Bonnie pisze...

This frog has so much personality, Bozena! How cute! Your stenciled leaf makes a perfect background for the die cut leaf. A fantastic idea, my friend!

Catie Cuddles pisze...

This is so cute and love how the stencilled leaf works in the background behind the main image. Very clever. C xxx

*Vicki* pisze...

Oh I love that sweet froggie on your card!! Such a wonderful CAS style card with all of the elements and stenciled background! So cleverly done!

Trina P. pisze...

This little frog is adorable! Creative use of the negative cutout piece as a stencil to fill your tropical forest and keep the design CAS-perfection.

Nieprujsietak pisze...

Super pomysł na taką wyjątkową kartkę. Sliczna. Pozdrawiam :)