poniedziałek, 14 czerwca 2021

Perfectly CAS wyzwanie czerwcowe

Witam,
zapraszam do kolejnego wyzwania w Perfectly CAS.  To moja karta przygotowana dla Was na ten miesiąc


W tym miesiącu tematem wyzwania jest JEDEN NAROŻNIK
Ja wybrałam technikę podwójnego stemplowania dwoma kolorami z delikatnym przesunięciem odbicia. Wybrałam stempel narożny. Najpierw użyłam koloru białego, a na to stemplowałam kolor szary. 





Efekt, który uzyskałam jest bardzo delikatny, ale o to mi właśnie chodziło, żeby podwójne odbicie było ledwie zaznaczone. To daje wrażenie, jakby wzór był lekko wypukły :-)


Panel ze wzorem przycięłam po 1 mm z każdej strony, aby delikatna biała rama korespondowała z białym stemplowaniem.


Zapraszam do zobaczenia również innych kart naszego DT. Z ogromną ciekawością zobaczymy Wasze karty w naszej galerii. Proszę jednak pamiętać, że to wyzwanie CAS z bardzo mocnymi obostrzeniami CAS. Więcej informacji o naszych zasadach znajdziesz na stronie Perfectly CAS. Będziemy wdzięczni za przestrzeganie naszych zasad.




Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz. Zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.

10 komentarzy:

Claire pisze...

Beautiful and very elegant... I love the subtle technique and the overall look, nicely designed x

Christine Alexander pisze...

wow so elegant and love the 3d effect of off setting the stamp. Such a beautiful card ♥

Nstiz pisze...

This card is simple yet it's truy elegant! I love how perfectly you offset the double stamping doing it so subtly. It's beautiful, BozenA.

Loll pisze...

Beautiful design BozenA! The double stamping gives your image visual depth. It looks popped up! Very cool technique - well done! xx

Mac Mable pisze...

What a classy card with a wonderful technique and effect BozenA x.

Monica C. pisze...

This is so elegant, BożenA! I love your interpretation of the one corner theme.
Hugs Monica

Bonnie pisze...

A beautiful corner stamp, my friend! Love the shiny "hugs & kisses" too! So perfectly CAS!

Sue - pisze...

A very elegant design!

Linda pisze...

Beautifully elegant. Love the touch of shine from the die cut too xx

Trina P. pisze...

Beautiful shadow stamping to create dimension. You’ve used the perfect stamp for a one corner design.