niedziela, 13 września 2020

Wykrojnikiem malowane

Witam,
zrobiłam kartę w nowej technice, którą po raz pierwszy zobaczyłam na blogu mojej przyjaciółki Bonnie. Ta technika zafascynowała mnie i postanowiłam sama spróbować. Cóż, muszę jeszcze sporo popracować, by dojść do takich rezultatów jak Bonnie...

A to moja karta wykonana techniką drukowania przez wykrojnik ( a raczej przez element wycięty wykrojnikiem)




Kwiaty pomalowałam lakierem do paznokci z brokatem, a następnie glossy accent's. Dzięki temu zyskały na dodatkowym wymiarze.








Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz. Zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego i bezpiecznego dnia.

3 komentarze:

Bonnie pisze...

No more practice needed except for your own enjoyment, my friend! I am really enjoying this card! Wonderful dimension and shine in those beautiful flowers and the watercolor print background is beautiful!

Mac Mable pisze...

What a beautiful card and love how you did it. The background is so very pretty and the flowers with teh nail polish and glitter look amazing x.

Loll pisze...

Gorgeous card using the print making for your background BozenA. Your flowers are gorgeous! xx