niedziela, 13 września 2020

Pod opiekę Aniołom

Witam,
tym razem zaprezentuję exploding box wykonany dla wnuczki mojej koleżanki z pracy. Okazało się, że poprzednie wnuczki mają swoje EB wykonane z okazji ich przyjścia na świat, nie mogło się więc obejść bez kolejnego pudełka, kiedy na świat przyszła Wanda...

Pomyślałam, że pudełko spowite w różowe chmurki będzie idealne dla młodej damy. Tak więc to chmurki tworzą tło dla tego pudełka



widok z góry po otwarciu pudełka


poszczególne boki 






aniołek siedzi na podwyższeniu, w którym jest ukryta szufladka na upominek



Na kilka nitek nawlekłam małe perełki i cekiny, by ozdobić anielskie gniazdko.



Bardzo się cieszę, że pudełko spodobało się babci, która poprosiła mnie o jego wykonanie. Mam nadzieję, że Wanda również będzie cieszyła się swoją pamiątką, kiedy trochę podrośnie. 


Dzięki za odwiedziny. Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Bądźcie zdrowi i bezpieczni.

Życzę miłego dnia.

4 komentarze:

Christine Alexander pisze...

what a wonderful birth gift Bozena, I'm sure the parents loved the card :)

Bonnie pisze...

This is a wonderful keepsake for this little girl! Love the angel and the little pearls and sequins adorning her nest! Other fantastic images and the pink box is so feminine and pretty!

Mac Mable pisze...

Wow ....how creative and thoughtful BozenA. So unique and clearly made with love x.

Loll pisze...

WOW! Gorgeous gift for your friend's granddaughter. I can see that it was made with love, BozenA A wonderful keepsake. xx