piątek, 17 kwietnia 2020

Międzykontynentalny most

Witam,
dzisiaj razem z Monicą chcemy zaprezentować swoje karty wykonane zgodnie z tematem, który tym razem wymyśliłam ja. Mam sporo wykrojników i pomyślałam, żeby potraktować taki wycięty element jak obiekt do kolorowania. Sama jestem ciekawa, jak ten temat zobaczyła Monica, bo mój pomysł na taką kartę wygląda tak


Po wycięciu elementu z białego kartonu mixmedia pokolorowałam go miedzianym markerem, Cienie dodałam markerem brązowym i grafitowym oraz czarnym cienkopisem.


Tło wykonałam przy pomocy szablonu i pasty Cosmic Shimmer Lustre
w kolorze różowym


Kwiaty malowałam trochę na "wyczucie", a trochę używając linii tłoczenia z wykrojnika. Dla wykończenia dodałam białe linie Gelly Roll, co rozjaśnia i dodaje blasku makom.


Kartę wykończa czarny banerek z białym sentymentem "Wszystkiego Najlepszego".


Zapraszam do odwiedzenia strony Moniki, będzie zachwycona, jeśli zostawisz jej miły komentarz. Ja jestem bardzo ciekawa, jaką kartę przygotowała Monica dla tego wyzwania :-)


Bardzo dziękuję za odwiedziny.  Jestem wdzięczna za komentarz, jeśli go zostawisz. Mam nadzieję, że jeszcze do mnie zajrzysz, zapraszam.

Życzę miłego dnia.

7 komentarzy:

Monica C. pisze...

Wow, BożenA, I love your copper poppies! Your coloring on them is beautiful and your whole card makeup is so pretty. It is gorgeous!
Thank you so much for doing these fun challenges with me.
Hugs Monica

Nstiz pisze...

WOW WOW WOW! I can't imagine coloring a die with little to go on except the embossed lines. I would not even attempt this but you managed this so professionally. You are one, very talented and creative lady! How I'd love to stamp with you and watch you work!!! Just WOW!

Christine Alexander pisze...

so pretty Bozena, gorgeous flowers and decorative back panel :)

Mac Mable pisze...

I love the colour tone and it really stands out as the most beautiful card BozenA x. I love it x.

Darnell pisze...

Your metallic card is stunning, Bozena! I can only imagine how gorgeous this is in real life! It may just be my PC, but I could only see the first photo. The others were just marked with the dreaded circle with the bar across the middle! The internet traffic is so high now which could be the cause and it may only be temporary. Take care and stay safe! Hugs, Darnell

Bonnie pisze...

What a beautiful die cut and colored perfectly, Bozena! Awesome attention to detail and lovely copper color! Love your new avatar on the side, pretty lady!

Loll pisze...

Beautiful work BozenA! Your flours are gorgeous and look amazing over top of the shiny, dotty background. Beautiful new profile picture to BozenA!! xx