czwartek, 1 sierpnia 2019

Sierpniowe wyzwanie w Crafting With An Attitude

Cześć,
Chcę zaprosić na kolejne wyzwanie w CWAA. W tym miesiącu naszym sponsorem jest Morgan's Art World. Ja wybrałam piękny kolorowy digi sponsora Jaguar in snow. To moja karta


Po wydrukowaniu obrazu wycięłam w nim  słowo HI, które podniosłam nad obraz za pomocą kilku warstw sklejonych razem.





Zapraszam do naszej zabawy. Zobacz inne karty przygotowane przez nasz DT.
Swoją kartę dołącz do naszej galerii tutaj. Zwycięzca wyzwania otrzyma od sponsora 3 pojedyńcze piękne digi Morgan’s Art World.


Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz. Zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.

8 komentarzy:

Arleta pisze...

Rewelacja

*Vicki* pisze...

Wow! That image is stunning! Love your eclipse technique you've done with it as well!! TFS!!

Mac Mable pisze...

Such a stunning digi image and the hidden die cut sentiment looks fabulous x

Nstiz pisze...

I love that technique using a die cut sentiment but that image is just gorgeous! Thank you for the link to it. What a fabulous card!

Bonnie pisze...

This is awesome, Bozena! That jaguar is so realistic looking and I love how you've camouflaged the hi!

Christine Alexander pisze...

OMG Bozena, this image is amazing. I love the hint of colour.

Anke pisze...

Absolutely stunning and thank you so much for your lovely comments.

Hugs
Anke

Monica C. pisze...

Your card is so simple and yet so elegant! Very beautiful.
Hugs Monica