piątek, 2 sierpnia 2019

Sierpniowe wyzwanie w Happy Little Stampers CAS

Witam,
po raz kolejny zapraszam do nowego wyzwania w HLS CAS. To jedyne wyzwanie, w którym obowiązują ścisłe reguły. Musi to być kart aCAS i musisz przestrzegać tematu wyzwania. Mam nadzieję, że będzie to tylko zachętą, by dołaczyć do naszej zabawy.
To moja karta przygotowana dla Was na to wyzwanie


W tym miesiącu obowiązuje temat

TYLKO JEDNA TRZECIA, co oznacza, że należy przygotować kartę, w której 2/3 powierzchni pozostanie czyste. Wykonałam maskowanie za pomocą taśmy i nałożyłam pędzlem tusz DI w kolorze żółtym, pomarańczowym i  czerwonym.


Kwiat wycięłam z panelu pomalowanego farbami Gansai techniką akwareli i przykleiłam na piance dystansowej. Zastanawiałam się nad kolorem sentymentu, ale uznałam, ze czarny będzie zbyt oczywisty, więc wybrałam kolor czerwony. Myślę, że był to dobry wybór.


Zapraszam do wspólnej zabawy. Karty można dołączać tutaj do naszej galerii.



Dzięki że wpadłaś, zostaw komentarz, żeby pozostawić ślad po swojej wizycie. Oczywiście, jeśli zechcesz podzielić się swoimi uwagami na temat tej karty. Będę wdzięczna :-)

Życzę miłego dnia.

10 komentarzy:

Christine Alexander pisze...

Bozena, wow!!! gorgeous way to define 1/3 card making. stunning image :)

Julie B pisze...

Such a sunny, summery CAS creation Bozena. :)

Mac Mable pisze...

Absolutely stunning and love the vibrant and hot colours. The sentiment looks great in the red and I love this ombre and tonal card BozenA x

Linda pisze...

Gorgeous hot colours .... love it! xx

Bonnie pisze...

Red is a perfect choice, Bozena! Love the rich, warm colors and that flower is so pretty!

Nstiz pisze...

What beautiful blending you did! Your gradient is just perfect, BozenA! What a fabulous design in your bright, cheerful colors! Gorgeous card!

Monica C. pisze...

Absolutely gorgeous! The strong color is such a wonderful contrast to the white and that red sentiment is just perfect.
Hugs Monica

Sikorkowe Pasje pisze...

Muszę przyznać, że praca bardzo się mi spodobała. Świetne wykonanie!

Macimbalo pisze...

Oh my goodness Bozena, this is so gorgeous! I love the colors and your flower just pops off the card - WOW, you really nailed this challenge perfectly!!!

Neets B pisze...

This is beautiful, Bozena. The depth of colour on your panel contracts wonderfully with the paler tones of the flower. Great choice to use red ink for the sentiment too x