czwartek, 2 maja 2019

Majowe wyzwanie w Crafting With An Attitude

Witam i zapraszam do wspólnej zabawy.
Rozpoczyna się kolejne wyzwanie CWAA, jak co miesiąc nie mamy tematu wyzwania, nie mamy też żadnych ograniczeń, by zgłaszać swoje karty.
To moja karta przygotowana dla Was na to wyzwanie


W maju sponsorem naszego wyzwania jest Some Odd Girl. Mają tak niesamowite obrazy, że zakochałam się w wielu ich digi stampach. Dla mojej karty wybrałam Nerwową Sowę . Nasz sponsor zaoferował swoje obrazy dla zwycięzcy tego wyzwania, więc zachęcam do wzięcia udziału w nim.


Mój obraz po wydrukowaniu pomalowałam Promarkerami. Polski sentyment złożony z dwóch warstw, jedna w kolorze koordynującym z kolorem użytym do barwienia obrazu, druga warstwa złota, dla podkreślenia napisu.



Kartę wykończyłam washi tape i holograficzną taśmą w kolorze zielonym.


Jeszcze raz zachęcam do wspólnej zabawy. Zobacz inne karty naszego DT i spotkajmy się w galerii CWAA. Zapraszam!



Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz. Zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.

6 komentarzy:

Mac Mable pisze...

What a fabulous image and wonderful colouring...Love the way you did the sentiment too and the washi tape is fabulous. Wonderful card x.

Monica C. pisze...

Great card BożenA! I love that quirky owl and you have colored him beautifully.
Hugs Monica

Bonnie pisze...

Wow! That owl is amazing, Bozena! Beautifully colored!

Nstiz pisze...

Oh my gosh is he ever cute! You colored him perfectly too! Love your color choices for him and that look on his face just makes me smile!

Mój świat kolorów pisze...

Jaka fantastyczna karteczka i przeurocza sówka!a te jej wielkie oczy niesamowite😊

*Vicki* pisze...

That owl is just incredible! Love those big eyes!! Your metallic sentiment is perfect for him! Nicely done! HUGS