sobota, 4 maja 2019

Majowe wyzwanie w Happy Little Stampers Christmas

Witam kochani,
początek maja to czas kiedy DT HLS zaprasza do swoich nowych wyzwań. Ja dzisiaj zapraszam do wspólnej zabawy z kartami bożonarodzeniowymi. To moje karta przygotowana dla Was na tę okazję


Każda karta o tematyce bożonarodzeniowej może wziąć udział w naszym wyzwaniu. Możesz też skorzystać z opcjonalnego tematu, w tym miesiącu jest to CIRCLES/ KOŁA.


Jeszcze inne spojrzenie na kartę. Panel karty nakropiłam srebrną farbą, co stworzyło fajne złudzenie padającego śniegu. Sentyment wycięłam dwukrotnie, raz z kartonu przetartego gąbką tuszem DI w kolorze niebieskim, a drugi raz ze srebrnrgo lustrzanego kartonu. Po sklejeniu obu warstw razem powstał piękny efekt połyskującej srebrnej krawędzi na literach sentumentu.



Mam nadzieję, że dołaczysz do naszej galerii. Jeśli potrzebujesz więcej inspiracji odwiedź nasz blog HLS, by zobaczyć karty pozostałych pań z DT. Pamiętaj, że świąta Bożego Narodzeniu już wkrótce ;-)


Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz. Zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.

13 komentarzy:

Christine Alexander pisze...

your sky colour is out of this world Bozena, the perfect background for those trees and sweet deer.

Inkyfingers pisze...

I just love this gorgeous card Bozena. The beautiful holly frame is now on my wish list and I love how you created the sentiment.
Hugs
Carol x

Bonnie pisze...

This is such a peaceful scene, Bozena! I love the touches of silver that make it very elegant!

Mój świat kolorów pisze...

Bozenko, cudna karteczka i cudny zimowy klimacik na niej. Zasylam serdeczności 😊

Nstiz pisze...

Beautiful sponging on your background in wonderful colors! Love the layered die cuts and the gorgeous framing. I love the stacked sentiment too.

Darnell pisze...

You've achieved amazing schparkle with this card, Bozena! I love the wreath framing your pretty winter scene, the silver paint for snow schplatters, and the way you did your sediment!! Hugs, Darnell

Monica C. pisze...

Another beautiful card BozenA! I love the predominantly white card with a bit of blue on the sky and the sentiment.
Hugs Monica

Mac Mable pisze...

What a stunning background sky with such pretty colours. The die cuts look wonderful and love the double sentiment die cuts. One very beautiful card x.

*Vicki* pisze...

Wow! What a very delicate and gorgeous wintry scene you've made here! Love the shine over the snowflakes and the lettering!! So beautiful!! HUGS

Paper Therapy Ponderings pisze...

you card is beautiful. I love that die cut.
Barb Housner

laurie pisze...

I love your wintery scene!So pretty!

Bobby pisze...

The die cut you put your scene in is gorgeous, Bozena, and the silver edging to your sentiment is such a wonderful look.

Karen Dunbrook pisze...

gorgeous holiday card!!
:) Karen