wtorek, 30 kwietnia 2019

Majowe wyzwanie w Happy Little Stampers Akwarela

Cześć,
po raz kolejny kalendarz mnie zaskoczył. Nie mogę uwierzyć, że w Australii już maj ;-). To oznacza otwarcie kolejnego cyklu wyzwań w HLS.
To moja karta przygotowana dla Was na to wyzwanie.


Zapraszam do naszej zabawy, możesz wejść z każdą kartą wykonaną w technice akwareli lub możesz skorzystać z opcjonalnego tematu wyzwania. Ważne jest tylko to, by karta została wykonana w technice akwareli.


Do zrobienia mojej karty użyłam stempli Altenew. Kwiaty po pomalowaniu farbami akwarelowymi wycięłam nożykiem i przykleiłam na wcześniej przygotowany panel malowany techniką smooshing watercolour. Na panelu wystemplowałam również kilka stempli w kolorze szarym i ozdobiłam je Liquid Perfect Pearls. To inne spojrzenia na tę kartę.




Wykrojnik wycinający tę piękną ważkę otrzymałam od drogiej przyjaciółki zza oceanu. Dziękuję Bonnie :-) Ważkę pomalowałam lakierem do paznokci kupionym na AE.


Zachęcam do zobaczenia pozostałych kart naszego DT, znajdziesz tutaj tak wiele inspiracji. Zapraszam też do przyłączenia się do naszej zabawy. Czekam na Wasze karty w naszej galerii :-)



Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz. Zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.

10 komentarzy:

Lindsey pisze...

This is so beautiful! A happy-making card for sure.

Christine Alexander pisze...

Bozena, wow those spring colours are beautiful and your watercolour splash background is incredible. I love that little dragonfly it's so wonderfully sparkly, great little gift which your imagination made shine so brightly :)

Monica C. pisze...

BożenA, your card is magnificent! Great color choices and composition. I love it.
Hugs Monica

Paper Therapy Ponderings pisze...

beautiful. Love the stamping in the background to frame your beautiful blooms. Wonderful card.

Bonnie pisze...

I love the way you've finished the dragonfly, Bozena! It's so shiny and looks like enamel! The flowers are beautifully watercolored and so bright and cheerful!

Nstiz pisze...

Beautifully done, BozenA~ That dragonfly is fabulous with all the shine on it. Love how cheerful this card is! Your watercoloring is always so well done!

Anke pisze...

WOW wonderful card, BozenA. Fantastic art !

Hugs
Anke

Mac Mable pisze...

Absolutely stunning....Such a beautiful and feminine card with fabulous colours and the design is amazing. Love the dragonfly and the nail polish too x

Ina G pisze...

Drop dead gorgeous card here BozenA. Truly beautiful colouring. Love the tiny dragonfly and the lovely sentiment.

Loll pisze...

Gorgeous watercolouring BozenA!! Love your gorgeous background with the gray stamping and pearls. The fussy-cut flowers are gorgeous on top, along with the amazing nail-polish-coloured dragonfly! So creative, my friend! xx