czwartek, 4 kwietnia 2019

Wyzwanie w Crafting With An Attitude

Witam wszystkich moich przyjaciół.
Mamy kwiecień czas więc na kolejne wyzwanie w CWAA. Jak co miesiąc nie obowiązuje żaden temat, jest to bowiem wyzwanie Anything Goes. Zapraszam do dołączenia Waszych kart do naszej galerii. A to moja propozycja dla tego wyzwania


Sponsorem dla tego wyzwania jest Bugaboo. Zwycięzca otrzyma 4 stemple cyfrowe. Ja wykorzystałam ten zabawny obraz Cute Troll. Wygląda jakby przed chwilą wykluł się z jajka i wciąż jest jeszcze oszołomiony tym faktem :-))


Do kolorowania użyłam kredek. Tym razem to kredki zawierające sporą ilość wosku, w związku z czym trudno mi się blendowały kolory. 


Tło jajka wytłoczyłam folderem do embossingu. Niestety nie pamiętam nazwy producenta, wyrzuciłam opakowanie i nie opisałam go markerem... Trudno


Konicznie musisz zobaczyć inne karty przygotowane przez nasz DT. Znajdziesz mnóstwo inspiracji. A ja jeszcze raz zapraszam do wspólnej zabawy. Bugaboo ma świetne obrazy cyfrowe, możesz je mieć, jeśli wygrasz wyzwanie. Daj sobie szansę :-)  Zapraszam do galerii CWAA

Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz. Zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.

5 komentarzy:

Mac Mable pisze...

What a fun idea to have the fabulous troll looking like he has just hatched from the egg. Fabulous design and your colouring looks great x

*Vicki* pisze...

Oh my goodness this image is so adorable!! Really love your coloring of it and he looks fabulous sitting in front of your gorgeous embossed background! I love it! Thank you so much for all of the very kind comments you've left on my blog! You're so sweet!! HUGS

Monica C. pisze...

This card is so sweet! Your green troll looks so good against that white background and the embossed "egg" is such a wonderful idea.
Hugs Monica

Nstiz pisze...

Oh my gosh how I love your image on this. Your cards are always so fun! What wonderful coloring and fun colors too. Love the embossing in your background.

Bonnie pisze...

What a cute little guy, Bozena! Love the embossed butterflies he's holding back.