poniedziałek, 15 kwietnia 2019

Przypomnienie dla Cas Mix Up (Guest Designer for April

Witajcie kochani,
mam nadzieję, że nie zapomnieliście o naszym kwietniowym wyzwaniu CAS Mix Up. :-)) przypominam, że w tym miesiącu jestem zaproszona jako gościnny projektant w tym zacnym gronie. Ehhh, fajnie :-)
To moja karta, by Was pobudzić i przypomnieć.



W tym miesiącu trzeba wykorzystać technikę stemplowania warstwowego z gorącym embossingiem. Do tego jeszcze co najmniej dwie inne techniki, by zadośćuczynić stylowi mix media i proszę, już można dołączyć kartę do naszej galerii. Hehehe, to takie proste? No proste! Mnie zawsze przerażało pojęcie mix media, myślałam, że nigdy tego nie pojmę, ale z Loll i Bonnie wszystkie wielkie strachy chowają się do szafy :-) Sam sprawdź jakie to proste!


Ja wykorzystałam stemple Stampin'Up. Najpierw wykonałam odbicie stempla tworzącego sylwetkę skrzydeł ważki w Versa Mark i posypałam ją EP WOW! Calypso. Potem powtórzyłam tę czynność, ale tym razem użyłam EP Stampendous! Aqua Tinsel. Następnie wykorzystałam stempel całej postaci owada ( ta czarna siateczka na skrzydłach i tułów) i wytłoczyłam go czarnym drobnym EP WOW!

Dzięki temu, że użyłam 2 odcieni brokatowego EP koloru niebiesko-turkusowego dla bazy skrzydeł, udało mi się uzyskać bardzo ciekawy efekt, kiedy ma się wrażenie, że te skrzydła mienią się jak u prawdziwej ważki.


Tułów pociągnęłam turkusowym markerem , bo pozostały białe miejsca. Kiedy miałam gotową ważkę przystąpiłam do tworzenia bazy karty. Techniką gąbkowania nałożyłam tusze DI z pomocą szablonu. Potem wycięłam 3 razy tę piękną rozetę w białym kartonie i skleiłam wszystkie 3 warstwy ze sobą. Jedną z warstw wycięłam też w panelu karty.


Umocowałam rozetę do panelu i całość przykleiłam do bazy kartki za pomocą pianki dystansowej. No proszę i jest taka karta! I kocham tę ważkę, wygląda naprawdę pięknie. Nie sądziłam, że ta technika stemplowania warstwowego z gorącym  embossingiem może dawać aż takie ciekawe efekty. Musicie tego spróbować!! No i koniecznie sprawdźcie inne karty bardzo kreatywnego DT CAS Mix Up :-) Do zobaczenia wkrótce w naszej galerii!


No właśnie, a ważka wzięła nożyczki i sama się wycięła... I przy okazji postawiła stempel z sentymentem, bo uznała, że ona i wyrazy współczucia świetnie do siebie pasują... Gapa ze mnie, bo oczywiście zapomniałam napisać o tych krokach w tworzeniu tej karty :-)


Warstwowy ciepła Wytłaczanie Jennifer McGuire (11:42)
Warstwowy ciepła Wytłaczanie Lydia (10:56)
Warstwowy termiczne tłoczenie przez Inklipse (12:58)
Nanoszenie warstw metalicznych ciepła Jennifer McGuire (12:34)

Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz. Zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.

12 komentarzy:

Monica C. pisze...

BozenA, this card is extraordinary! I love the heat embossing technique. Thank you for explaining it so clearly. Such a gorgeous card!
Hugs Monica

Cathy pisze...

What a stunning dragonfly Bozena, the layers are beautiful, Cathy x

nancy littrell pisze...

Thank you BozenA for sharing the close ups and description of your Gorgeous Shimmery dragonfly and beautiful Die Cut background. A real beauty, my friend. Hugs..Nancy

Bonnie pisze...

This dragonfly is GORGEOUS, my friend! I love the two shades of blue on the wings and the wonderful sparkle! The addition of some blue on the body adds even more to the beauty! Thanks so much for being our Guest Designer this month!

Loll pisze...

WOW! STUNNING dragonfly BozenA! It's gorgeous with the two shades of sparkly blue heat embossing. And it really shows the gorgeous pattern of the wings with the black heat embossing. It's like a piece of jewelry!! And so pretty on your rosette with sponged background. Thanks so much for being our Guest Designer this month, my sweet friend!! xx

Christine Alexander pisze...

OMG Bozena, that dragonfly is gorgeous with all that sparkle. I absolutely love it :)

Papercraft Boutique pisze...

Wow, this dragonly is absolutely gorgeous and realistic, Bozena! You nailed this technique! The blue and turquoise glitter embossing looks amazing with black! The rosette die-cut background is beautiful and adds so much interest! Thanks so much again for being a wonderful GD this month!
Hideko xx

Nstiz pisze...

Wow! That dragonfly is brilliant and gorgeous, BozenA! LOVE this! Your background is equally well done. What an incredibly beautiful card!

Mac Mable pisze...

What a beautiful card and the shimmer from the heat embossing on the dragonfly looks amazing. The die cut window is so pretty too. Stunning card BozenA and thank you for being our very creative guest designer this month x.

*Vicki* pisze...

Oh my goodness that dragonfly looks completely AMAZING BozenA!! LOVE the sheen and the realistic look of it and how it just pops off your card!! Congrats on your guest design spot! HUGS

Susan Joyce pisze...

Love all the sparkle and shine on your beautiful dragonfly Bozena and the die cut window is wonderful. Congratulations on being our Guest Designer at CAS Mix Up this month.

Darnell pisze...

No, really, you bought that dragonfly at a jewelry store, didn't you? It is positively stunning and should be worn as a piece of jewelry! You excelled with this layered embossing technique, Bozena! I am in awe!!! Happy Easter! Hugs, Darnell