czwartek, 7 marca 2019

Wiosenne porządki

Cześć!
Wiosna tuż, tuż i czas na wiosenne porządki. Możesz posprzątać dom, albo przyjąć odprężającą kąpiel z lampką wina w dłoni. Masz wybór...
W tym miesiącu sponsorem wyzwania w Crafting With An Attitude jest Digi Doodle Studio. Ja wybrałam obraz Bubbles Curly Girls



Po wydrukowaniu obrazu pomalowałam go kredkami. Nie blendowałam kredek, więc włosy mają wyraźnie widoczne pociągnięcia poszczególnymi kolorami.
Początkowo pianę miałam zrobić z puchnącej pasty, ale bałam się, że nie będzie wyglądała tak jak sobie to wyobraziłam i pozostałam przy kredkach

 

Kartę ozdobiłam ładnym wykrojnikiem i polskim napisem WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO. Panel z obrazem pdkleiłam na piance dystansowej aby uzyskać trochę głębi w części ażurowej karty.
To moja karta na to wyzwanie. Mam nadzieję, że zobaczysz też pozostałe karty zespołu projektowego. Zapraszam do wspólnej zabawy i dołączenia do naszej galerii.


Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz. Zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.

10 komentarzy:

Christine Alexander pisze...

super sweet Bozena, great card for a best friend :)

*Vicki* pisze...

What a very sweet image and such an elegant looking card design too!! Love the coloring and your die cut border at the top! :) So fun! HUGS

Arleta pisze...

Świetna

Nstiz pisze...

This is such a fun image, GozenA! You colored her beautifully. Love that glass of wine she has in her bubble bath and that die cut background is gorgeous!

Monica C. pisze...

Such a fun card!
Hugs Monica

Bonnie pisze...

Wow! These bubbles are amazing, Bozena! Wonderful coloring and a fantastic die cut!

Loll pisze...

Great colouring of this fun image BozenA! Love your pretty die-cut border at the top that looks like bubbles too. xx

Darnell pisze...

I'm in spring cleaning mode, but after seeing your delightful card, Bozena, I've changed my mind and will have a bath and a glass of wine instead! Love that die!! Hugs, Darnell

Lisa J pisze...

This is fabulous. Please share in our FB fan Group at DDS https://www.facebook.com/groups/digidoodlestudios/ Lisa DT/DDS Sponsorship Coordinator

Mac Mable pisze...

Bath and wine for me....What an adorable image on your fabulous card and love how you've coloured her hair.