niedziela, 31 marca 2019

HLS Akwarela w kwietniu

Witam,
właśnie zaczyna się nowe wyzwanie w Happy Little Stampers Watercolour. To moja karta przygotowana dla Was



Każda karta, do wykonania której użyto techniki akwareli może wziąć udział w naszym wyzwaniu. Można również skorzystać z opcjonalnego tematu wyzwania, jakim jest BRIGHT/ Jasny

Moje tło wykonałam nakładając żółtą farbę akwarelową Cosmic Shimmer na mokrą powierzchnię papieru akwarelowego.




Potem wycięłam delikattne kwiaty przebiśniegów wykrojnikiem z białego kartonu. Pomalowałam je zielonymi akwarelami. Na koniec kwiaty zgrupowałam w bukiet, podklejając kwiaty pianką dystansową, aby dodać dodatkowego wymiaru.



Czarny banerek z sentymentem kończy kartę.

Zajrzyj do naszego bloga i sprawdż inne karty przygotowane przez panie z DT.
Mam nadzieję, że kochasz akwarelę podobnie jak my. Mam nadzieję, że znajdziesz czas, by przygotować kartę w tej technice. Mam nadzieję, że dołączysz do naszego wyzwania. To dla nas duża przyjemność móc podziwiać Wasze prace, bo to dla nas potwierdzenie, że potrafimy Was zainspirować. Zapraszamy do naszej galerii.



Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz. Zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.

13 komentarzy:

Paper Therapy Ponderings pisze...

this is so pretty. Those flowers say spring.
Barb Housner

Christine Alexander pisze...

beautiful snow drops Bozena, this certainly says spring is here :)

Loll pisze...

Beautiful card BozenA! LOVE the shimmer from your cosmic shimmer watercolours. Need to get some to play with ... they are gorgeous! Adorable bouquet of snowdrops. xx

Mac Mable pisze...

What a pretty card. The shimmer from the yellow water coloured background looks stunning. Love the die cut snowdrops and the dimension on your beautiful card x.

Lindsey pisze...

Love the shimmery yellow background! The die cut snowdrops are sweet.

*Vicki* pisze...

What a very beautiful and delicate card! Love the shimmery watercolor background!! HUGS

BożenA pisze...

Spring begins in Poland, but still days and nights are cool.
xx

Monica C. pisze...

BozenA, I love this card. You know that I love CAS cards and this one is so special. The die cut flowers are a lovely touch to it.
Hugs Monica

Gwendolyn pisze...

Wonderful dimension Bozena, so CAS yet so gorgeous! So glad to be on this team with such talented crafters! Hugs, Gwendolyn

Ina G pisze...

Love your beautiful shimmery background BozeniA and show off those pretty popped snowdrops. Great finish with the stand out white on black sentiment.

Anke pisze...

WOW WOW WOW I love you card, absolutely stunning.

Hugs
Anke

Sue - pisze...

Another stunning card Bozena!

Helen pisze...

A truly stunning card, BozenA! I love the soft delicate colouring behind and on these gorgeous flowers. They all compliment each other perfectly to create this wonderfully gentle feeling card! What die did you use for these flowers?