poniedziałek, 4 marca 2019

Świąteczne wyzwanie w HLS

Witam,
to następne zaproszenie do kolejnego wyzwania Happy Little Stampers Xmas. Moja karta dla Was



Nasze wyzwania świąteczne nie mają ograniczeń. Każda karta o tematyce światecznej może wziąć udział w naszym wyzwaniu. Możesz skorzystać z opcjonalnego tematu / TAG, ale nie musisz. Ja użyłam tag o przedłużonym stanie ;-). Dzięki temu mogłam użyć dość dużego wykrojnika z aniołem. Konsekwencją tego było stworzenie karty o formacie DL.



Tło wykonałam w dwóch etapach. Najpierw naniosłam za pomocą szablonu oraz gąbki i tuszów kolory. Następnie za pomocą innego szablonu dodałam odrobinę struktury i blasku ( brokatowa pasta strukturalna). Pięknie wygląda w świetle.

Anioła wycięłam z czarnego kartonu pomalowanego metodą smooshing Cosmic Shimmer.



Sentyment wycięłam z kartonu złotego oraz czerwonego i skleiłam te warstwy tak, by stworzyć czerwony cień dla złotego napisu.


Aniołek został udekorowany złotym splashem oraz velinowymi skrzydełkami. 


Kartkę wykończyłam cieniutkimi brokatowymi paskami w kolorze złotym i bordowym. 








Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz. Zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.

11 komentarzy:

Christine Alexander pisze...

Beautiful Bozena, love the sparkle on your stencilling :)

Inkyfingers pisze...

Wow, Bozena! I love every technique you used on this fabulous card. The background in particular is just stunning!
Hugs
Carol x

Bonnie pisze...

This is amazing, Bozena! Love all the mixed media and gold highlights!

Mac Mable pisze...

Absolutely stunning, so unique and the effect of the elements are amazing x.

Nora Noll pisze...

This is STUNNING!! I LOVE the gold!!

Nstiz pisze...

Wow! I love the gold and all the shimmer and texture you added to this. Iu's gorgeous, BozenA! Thank you for all the beautiful photos too so that we could see the detail. This is so well designed!

Monica C. pisze...

Oh wow! This is so very pretty BożenA! Those 3D wings are so beautiful.
Hugs Monica

*Vicki* pisze...

Wow!! All the details on this are absolutely incredible!! I love the glittery gold and the effect you've achieved!! Thank you for the well wishes!! HUGS

Anita in France pisze...

So sparkly and pretty, Bożena ... the dimensional wings on the angel are wonderful ... what a magical card! Anita :)

Sue - pisze...

Gorgeous, love all the sparkle!

Stephanie Lanzalotto pisze...

Gorgeous card, Bozena. The background you created for the angel is stunning. I love the sparkle. So many wonderful details.