poniedziałek, 4 lutego 2019

Wyzanie Happy Little Stampers Xmas w lutym

Cześć, cieszę się, że mogę Was zaprosić do kolejnej zabawy z Happy Little Stampers, tym razem do wyzwania świątecznego. Mogłoby się wydawać, że święta za nami, więc można odłożyć takie wyzwania do przysłowiowego lamusa. Ale oczywiście w błędzie jest każdy, kto tak myśli. Karty świąteczne są nam potrzebne w ilościach zatrważających, wiec aby nie mdleć w grudniu, warto na spokojnie przygotowywać się do tych manewrów przez cały rok. Luty to też świetny miesiąc, uwierz mi. Mamy w pamięci jeszcze dość świeże wspomnienia z ubiegłorocznych świąt, łatwo więc sięgnąć nam po te emocje, by stworzyć coś wspaniałego. A to moja karta przygotowana dla Was na to wyzwanie


Jak co miesiąc nasze wyzwania Xmas nie mają ograniczeń tematycznych, chyba, że chcesz skorzystać z opcjonalnego tematu. Tym razem tematem jest STARS


Ja na tej karcie stworzyłam dwie gwaizdy. Cała karta utrzymana jest w stylu CAS, również kolorystyka jest bardzo oszczędna. Użyłam srebra i szarości na białej bazie karty. To jedna z moich ulubionych kart, kocham jej elegancję. Mam nadzieję, że Wam również się spodoba...



Ten stempel w kształcie gwiazdy to równocześnie życzenia ( Serdeczne życzenia wesołych świąt Bożego Narodzenia pełnych rodzinnego ciepła ) Ta uwaga przeznaczona jest dla moich anglojęzycznych przyjaciół. 


Drugą gwiazdę odbiłam w szarym tuszu i dodałam trochę cieni i głębi za pomocą szarej kredki.






Wykorzystałam też kilka cieniutkich paseczków srebrnej brokatowej taśmy, aby dodać trochę blasku do karty.
Mam nadzieję, że udało mi się zachęcić Cię do przyłaczenia się do naszego wyzwania. Zobacz też, co przygotował dla Ciebie zespół DT HLS Xmas. I do zobaczenia w naszej galerii.



Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz. Zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.

9 komentarzy:

*Vicki* pisze...

Wow this is such a gorgeous design! Love the silver embossing and sparkle!! HUGS

Nstiz pisze...

This is so clean and crisp and love the neutral colors! You designed this beautifully. I just love the addition of the thin, silver strips of glitter. I've struggles with things like that but your as adhered perfectly. Beautifully done, BozenA

Bonnie pisze...

What a beautiful star, Bozena! I love how you've shaded it lightly with the pencils and that it has such depth. Thanks for translating the sentiment. Your English is much better than my Polish! I'm loving that shiny tape you use on your cards. It adds so much!

Words and Pictures pisze...

Such an elegant card - that silver text looks amazing.
Alison x

Cornelia (fun stamping) pisze...

You are so right - one never has too many Christmas cards. I have started making them, too. Your star is gorgeous!

Neets B pisze...

I adore this card! Why? Because I was the lucky recipient. It's absolutely gorgeous, the shading of the star is beautiful and those silver strips are aligned perfectly. Thank you lovely friend x

Bobby pisze...

This is indeed an elegant card, Bozena. I love that you have a sentiment in the shape of a star.

Stephanie Lanzalotto pisze...

This is so gorgeous, Bozena. Both stars are so different and look so great together. I love the silver embossing. I also love the hanging star, and the shading you applied. It looks fantastic!

Sue - pisze...

Love it Bozena, it is so elegant!