czwartek, 7 lutego 2019

Wyzwanie w Crafting With An Attitude

Witam po raz kolejny.
Zapraszam wszystkich do wzięcia udziału w naszym kolejnym wyzwaniu w CWAA w lutym. Sponsorem naszego wyzwania jest Morgan’s Art World. Dla zwycięzcy wyzwania sponsor ofiarował 3 obarzy digi. Ja wybrałam digi stamp Flower Tag 5. To będzie piękna karta dla mojego taty na urodziny ( wiem, wiem, jestem nieskromna, ale ta karta naprawdę mi się podoba.) Gwoli uzupełnienia... tato miał urodziny wczoraj i nie wiem jak on, ale mama jest zachwycona kartą! Wiedziałam, heh :-)
To moja karta przygotowana dla Waszej inspiracji


Karta jest wykonana w rozmiarze DL. Obraz sponsora po wydrukowaniu pomalowałam kredkami, a następnie dokładnie wycięłam nożykiem. To trochę żmudna praca, ale myślę, że efekty są lepsze niż wycinanie nożyczkami.


To trochę nieudana próba złocenia wydruku laserowego. Nie wiem, gdzie tkwi przyczyna tego, że folia podczas przechodzenia przez laminarkę marszczy się, co w rezultacie powoduje, że folia transferuje się nierówno... Ktoś ma jakiś pomysł?




Bazę karty nakropiłam złotą farbą, wycięty obraz digi podkleiłam na piankach dystansowych o dwóch grubościach. U góry, tam gdzie są kwiaty jest grubsza warstwa pianki, przez co uzyskałam większą głębię. Mogłam więc powyginać delikatnie płatki lilii, aby stworzyć wrażenie dodatkowego wymiaru.
Na koniec przykleiłam dwa brokatowe wąskie paski w kolorze złotym i bordowym.


Jeszcze raz zapraszam do naszego wyzwania. Jeśli spodobała Ci się moja karta, masz szansę wygrać ten właśnie digi stamp, jeśli weżmiesz udział w wyzwaniu i zostaniesz naszym zwycięzcom. Zachęcam też do odwiedzenia naszego bloga, zobacz jakie piękne karty przygotowały pozostałe panie z DT.


Kartkę zgłaszam na wyzwanie
SS Monday Challenge Add Some Red
The Flower Challenge #29 Use Your Latest Stamps or Dies



Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz. Zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.

13 komentarzy:

Bonnie pisze...

What a beautiful card, my friend! The coloring of the lilies is perfect and I love how you've shaped them around the sentiment. I'm amazed that you cut them with a knife! This is a very special card for a very special person!

Cornelia (fun stamping) pisze...

This is absolutely stunning! I am sure you dad loved it!

Aileen pisze...

What a stunning card, anyone receiving this would be so so happy. I cant believe the fussy cutting, you have done an amazing job, something I dont think I could ever manage not that well. Love this flower, I dont know with the gilding, did you do after watercolouring this might have something to do with it but really cant say. Maybe try doing image that has printed before colouring and see if thats different, anyway it still looks amazing and you can say that is the look you are going for 'random gilding'. xx Hugs Aileen

Nstiz pisze...

WOW! This is just beautiful, BozenA! Your coloring is magnificent. What a gorgeous digi but it's your wonderful artwork that turned it into this fabulous work of art.

Christine Alexander pisze...

OMG I just want to touch those flowers Bozena. I can't believe it's a digi:) your colouring is amazing. and the tiny touches of gilding even if it didn't do what it was supposed to do looks spectacular.

Loll pisze...

WOW! STUNNING card, BozenA. Your lilies are coloured beautifully! What a lot of work to cut out these images. But so worth the effort because this is one of the most amazing cards I've seen! Your dad is going to love this! xx

Monica C. pisze...

BozenA, you outdid yourself on this card!! The coloring is stunning and the composition gorgeous. I am amazed at your knife cutting skills. Just stunning!
Hugs
Monica

Enna pisze...

WOW!!!💕😍💕👍👍👍

Viv pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Viv pisze...

Bozena Oh wow, this is just so gorgeous! Great use of color and dry pretty flowers and design too. Thanks for sharing with us over at 'The Flower Challenge' ;) Viv DT xx

Anna-Karin pisze...

Such a wonderful card! The flowers look amazing!! Thank you so much for sharing with us at the Simon Says Stamp Monday Challenge Blog!!

Bobby pisze...

This is amazing, Bozena. The flowers are beautiful and I can't believe how perfectly you cut them with a knife. Thanks for sharing your card with us at The Flower Challenge.

Anke pisze...

WOW Bozena your card is amazing, so beautiful ... Fantastic colouring !!!

Hugs
Anke