czwartek, 31 stycznia 2019

Wyzwanie lutego w Happy Little Stampers Akwarela

Witajcie moi kochani,
Tworzę tego posta w styczniu, za oknem mam straszną szarugę i nadzieję w sercu, że luty będzie piękny i ciepły. Taka jest moja wola w tej kwestii :-)
A wszystkich narciarzy zapraszam w Alpy, heh!
Dobra, luty już na progu więc czas zaprosić Was do kolejnego wyzwania w HLS Akwarela. To moja karta przygotowana dla Waszej inspiracji




Jak co miesiąc nasze wyzwania nie mają ograniczeń temetycznych, ale możesz skorzystać z opcjonalnego tematu. Tym razem to METALLICS. W mojej karcie mam metaliczny połysk farb Cosmic Shimmer w tle oraz wyciętą ze złotego metalizowanego kartonu postać świętej rodziny. Przedstawiam więcej zdjęć. Pierwsze zdjęcie ma nienaturalne kolory, ale świetnie pokazuje połysk farb Cosmic, dlatego je zamieściłam. Kolejne zdjęcia odzwierciedlają właściwą kolorystykę karty.






To karta shaker, w środku są piękne cekiny z AE.
Jeszcze raz zapraszam serdecznie do udziału w naszej zabawie. Zajrzyj do naszego bloga i zobacz pozostałe inspiracje dziewczyn z DT. Ja nie wiem, skąd dziewczyny mają takie oszałamiające pomysły... To może być duże przeżycie. No i do zobaczenia w naszej galerii!


Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz. Zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.

13 komentarzy:

Mac Mable pisze...

Your background is fabulous and shows off the beautiful metallic die cut to perfection. The shaker element is wonderful and your card is amazing x.

Paper Therapy Ponderings pisze...

wonderful background, love the metallic die on top of it
Barb Housner

Christine Alexander pisze...

ooooh that shimmer looks so pretty and your die cut with the shaker is spectacular Bozena :)

Anke pisze...

WOW your card is absolutely stunning, Bozena. Fantastic art !

Hava a nice weekend
Anke

Loll pisze...

WOW! Gorgeous card BozenA! LOVE the shimmer from your Cosmic paints. I need to get some to play with! :) Beautiful shaker with your metallic die-cut manger scene. Wonderful design, my friend! xx

Nstiz pisze...

Oh my gosh this is so beautiful! Love your watercolor wash as well as the beautiful medallion you created with that fabulous die. I love that you ade it a shaker card too. This is fantastic, BozenA!

Bonnie pisze...

What a beautiful watercolor background, Bozena! It's perfect for the beautiful metallic die cut of the Nativity!

Helen pisze...

A gorgeous shimmery background Bozen! Just perfect for the metallic Nativity die cut. The addition of shaker is always a winner with me! :)

Words and Pictures pisze...

So atmospheric - this is lovely.
Alison x

Ina G pisze...

Love that shimmery background BozenA. Perfect backdrop for your metallic die. Fabulous shaker card.

Aileen pisze...

this is such a beautiful delicate card. I love the wash of metalic blue around the diecut, stunning.

Lindsey pisze...

Wow! Such a beautiful card. And one of those that photos just don't do justice to, I'm sure it's even more gorgeous in real life.

Sue - pisze...

Wow, beautiful card!