poniedziałek, 14 stycznia 2019

Mroźna aura

Witam moi kochani.
Dziewczyny z CAS Card potrafią zmobilizować do działania. Trwają fajne wyzwania w CAS Watercolour i CAS Christmas Card. Oba korespondują z moją kartą. Więc żeby nie przedłużać przedstawiam moją nową kartę



Sentyment odbiłam w dwóch odcieniach koloru niebieskiego, a następnie wytłoczyłam brokatowym EP WOW! Lubię gradację koloru tego sentymentu. Niestety nie udało mi się złapać na zdjęciu blask brokatu na nim. Ale przecież to znacie, to prawie niemożliwe, heh...



Tło dla tej pięknej snieżynki wykonałam przy pomocy pigmentu w proszku. Chciałam, żeby było tylko delikatnie zaznaczone. Okienko ze śnieżynką wycięłam wykrojnikiem z brokatowego srebrnego papieru. Błyszczy jak oszalałe
Cały panel ( akwarelowe tło i srebrne okno ) przykleiłam do niebieskiego kartonu, który tworzy ramę dobrze współgrającą z kolorem tła i sentymentu.


O właśnie, tak sobie błyszczy śnieżynka...



Kartkę zgłaszam na wyzwanie
CAS Watercolour Challenge January Winter
CAS Christmas Challenge January Blue and Silver
Crafty Cardmakers Challenge #225 Winter

  


Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz. Zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.

11 komentarzy:

Nstiz pisze...

That glitter paper die cut against your gorgeous, soft background makes this an outstanding card! Wow, it's just gorgeous. This is so beautifully designed.

Bonnie pisze...

I love all this sparkle, Bozena! This snowflake block is so pretty with the soft Bokeh watercolor behind it! Thanks so much for sharing with us at CAS Watercolour and CAS Mix Up!

Christine Alexander pisze...

so much sparkle, gorgeous Bozena, I love that wonderful snowflake die and the watercoloured background. thanks for joining us at CAS Christmas :)

Marcia Hill pisze...

WOW...this is GORGEOUS Bozena! LOVE your snowflake and all the sparkle and it looks fabulous against your beautiful water colored background! Lovely, lovely card!! Thanks so much for sharing this beauty with us at CAS Watercolour!! :0)

Monica C. pisze...

Wow, your card is most beautiful! I am sure all that sparkle is just gorgeous in real life.
Hugs
Monica

Loll pisze...

Beautiful card BozenA!! Love the sparkle from your silver die-cut snowflake and your blue glittery embossed sentiment. So pretty! Happy New Year to you! Thanks for sharing with us at CAS Christmas and CAS Watercolour! xx

Trina P. pisze...

The soft Bokeh background and all the gorgeous sparkles give a magical feel. Beautiful card. Thank you for joining us at CAS Christmas. x

Mac Mable pisze...

Amazing bling and what a pretty die cut snowflake. The delicate water colouring of the background is perfect and love the way you did the sentiment. Beautiful card x

*Vicki* pisze...

This is really gorgeous! Love all of the beautiful sparkle in your design and the soft colors in the background! HUGS

Margaret Mifsud pisze...

Oh, I do love all the sparkle! What a lovely winter card! Thank you for playing along with us at Crafty Cardmakers. x

Aileen pisze...

Such a beautiful card, love the silver and blue, I have this die but have not used it yet. Stunning creation. xx