sobota, 12 stycznia 2019

Moje ulubione karty świąteczne ubiegłego roku

Witam,
każdy z nas ma swoje ulubione karty. Ja mam takie karty, które w momencie ukończenia pracy nad nimi trafiały do szuflady "ta zostaje u mnie". To moje faworytki, które z założenia miały być tylko moje. Jakie było moje zdziwienie, kiedy ostatnio zajrzałam do tej szuflady i nic tam nie znalazłam... Nie mam pojęcia, jak to się stało, że pojechały w świat ;-)
 To moje ulubione karty świąteczne minionego roku. Jeszcze tylko mała informacja dla moich anglojęzycznych przyjaciół. Słowo ŚWIĘTA w Polsce oznaczają nie tylko Boże Narodzenie, ale i pozostałe holidays. Dlatego w tej kolekcji znajdziecie jedną kartę wielkanocną :-)












To w dużym skrócie przegląd moich ubiegłorocznych kart. A teraz zdradzę mój sekret... bardzo się cieszę, ze te karty trafiły do Was, moich przyjaciół. Dzięki że wpadliście!


Życzę miłego dnia.

6 komentarzy:

Bonnie pisze...

All of these are fantastic, Bozena! The poinsettia card you send me was one of my favorites that I received this year and my daughter loves it too!

Christine Alexander pisze...

so many beauties to look at from last year :)

Monica C. pisze...

Love each one!

Mac Mable pisze...

Absolutely beautiful cards and as always wonderfully creative and unique. Thank you for sharing these beauties again with us and also explaining about the word Holy X stunning cards my friend X

*Vicki* pisze...

These are all unique and beautiful!! I'm sure your friends really enjoyed receiving them too! :) HUGS

Aileen pisze...

again an amazing collection, I think I am bias as my favourite is the one you sent me sweetie. But being honest they are all wonderful xx Hugs Aileen