niedziela, 27 stycznia 2019

Kiedy przyjaciele odchodzą

Ostatnio dowiedziałam się, że moja przyjaciółka w ostatnim czasie straciła aż dwie bardzo bliskie osoby. Jest mi strasznie przykro, bo jak zapełnić świat po stracie kogoś bliskiego? A kiedy odchodzą dwie osoby w jednym czasie... Nie potrafię pomóc inaczej, aniżeli wyrazić moje współczucie i wsparcie.







Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz. Zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.

7 komentarzy:

Christine Alexander pisze...

Beautiful Bozena, simply classic perfect for such a sad occasion.

Monica C. pisze...

So sorry for your friend's loss. Your card is so elegant and beautiful though.
Hugs
Monica

Loll pisze...

Your beautiful card will bring comfort to your friend, BozenA. A very beautiful and elegant sympathy card with an amazing design. xx

Nstiz pisze...

This is so elegant, BozenA! Wow, it's incredibly beautiful. So sorry for your friend's loss but I'm sure she will appreciate your gorgeous card. This is so well done!

Mac Mable pisze...

Such a beautiful effect on your delicate and elegant card. So perfect for the extremely sad occasion x.

Bonnie pisze...

It is so hard when we lose a loved one. This elegant card is beautiful and your compassion shows in it. I know it will be much appreciated!

Mój świat kolorów pisze...

to są bardzo trudne momenty! pięknie i z klasą:)