wtorek, 4 grudnia 2018

Happy Little Stampers Xmas w grudniu

Witam wszystkich moich przyjaciół i moich gości.
Jest początek grudnia, mamy więc nowe wyzwanie w HLS Xmas. Zapraszam do przyłączenia się do zabawy, każda karta o tematyce świątecznej jest mile widziana w naszej galerii :-)
To moja inspiracja dla Was do tego wyzwania



Jeśli kochasz góry ( w sensie, że przeszkody)), to możesz skorzystać z naszego opcjonalnego tematu jakim w tym miesiącu jest SNOW ( śnieg).


Moja karta została wykonana w opcji "pod górę", choć może się to nie wydawać tak oczywiste. Wykrojnik stworzył piękną zimową scenę, ozdobiłam ją złotym markerem, a wrażenie padającego śniegu uzyskałam posypując kartę złotym EP i podgrzewając go od spodu karty. Całość wykonana w kolorystyce granatowo- złotej. Pomyślałam też, że ten wykrojnik może być świetną bazą dla karty typu shaker. 






To są ostatnie chwile, kiedy możesz jeszcze bez nerwowego dygotu wykonać karty świąteczne, które już niedługo będą nam wszystkim niezbędne dla przesłania naszych najlepszych życzeń do naszych przyjaciół. Warto więc wejść do naszej zabawy, tym bardziej, że zycięzca otrzyma nagrodę ufundowaną przez naszą niesamowitą Kylie. Będzie to bon o wartości 20$ do zrealizowania w jej sklepie HLS. Ale mam jeszcze jedną wspaniałą wiadomość, zwycięzca, któy użyje do wykonania karty produktów HLS, otrzyma bon o podwojonej wartości, hej!

Uzupełnienie
pojawiło się kilka pytań dotyczących tego pięknego wykrojnika, pytacie o nazwę producenta, ale niestety nie mogę pomóc... Kupiłam ten wykrojnik na Aliexpress. Spodobał mi się i go zamówiłam, nie mam pojęcia kto go wyprodukował. Prawdopodobnie Chińczycy :-)

Wesołych Świąt
Chciałabym skorzystać z okazji, by złożyć najlepsze, świąteczne życzenia wszystkim moim gościom. Niech będzie to czas spędzony w gronie osób, które Was kochają i które Wy kochacie. Niech to będzie czas spokoju, miłości i radości. Wesołych Świąt moi kochani!



Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz. Zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia i wspaniałych Świąt.

10 komentarzy:

Christine Alexander pisze...

OMG Bozena, that die cut is absolutely stunning, your gold embossing and shaker background is so wonderful. Love everything about your card :)

Anke pisze...

WOW WOW WOW Bozena, absolutely stunning, I love your card.

Hugs
Anke

Bobby pisze...

The gold on blue is so elegant, Bozena, and the shaker element adds a special feel to your card.

Nonnajoy pisze...

Beautiful! What die is this? I would love to purchase it

Mac Mable pisze...

What a stunning card. The blue with the gold looks fabulous. Great idea to make a shaker card and this is one stand out card....Unique and eye catching x.
Thank you so much for the lovely message at the end of the blog BozenA x

Nstiz pisze...

WOW! This is so beautiful, BoznenA! Love that die for a shaker card! The gold silhouette is striking and I love the gold embossed edges of the negative die. WOW!

Bonnie pisze...

Another fantastic die, Bozena! I love how you've done the image from gold and how beautifully it goes with the dark blue! The shakers are a nice touch! Fantastic Christmas card, my friend!

*Vicki* pisze...

This is SUCH a stunning and eye catching design Bozena!! LOVE that unique die with the shinny gold embossed parts over it! Really stunning and beautifully presented my friend! Thanks for sharing! HUGS

Patti H. pisze...

Absolutely beautiful card! Love the Navy & gold! This die would be great for masculine cards also. What is the name of this gorgeous die?

Sue - pisze...

Stunning card Bozena!