czwartek, 6 grudnia 2018

Crafting With An Attitude w grudniu

Witam wszystkich moich gości.
Zapraszam do kolejnego wyzwania w Crafting With An Attitude. W tym miesiącu sponsorem wyzwania jest Lemon Shortbread który ufundował dla zwycięzcy wyzwania 3 obrazy digi. Mam nadzieję, że znajdziesz czas na stoworzenie swojej karty. Jak co miesiąc, każda karta może zostać zgłoszona do wyzwania, nie ma ograniczeń tematycznych.
Ja użyłam obrazu sponsora, Candelight Girl. Sami oceńcie, czy nie jest wspaniały?
Za pomocą gąbki nałożyłam tusze na tło karty, chciałam, żeby było bardzo ciemne i mroczne. Myślę, że się udało. Obraz zabezpieczyłam wcześniej wyciętą maską. Maska obejmowała również łuny powstałe wokół świec. Dziewczynę pokolorowałam kredkami. Sentyment to stickersy. metaliczne kolorowe gwiazdki to prezent o Asiiii, mojej przyjaciółki, która czasem zaopatruje mnie w takie cudeńka, szczególnie kiedy jej samej wpadną w oczka :-)



Wreszcie mam drukarkę laserową, nie, nie... nie jest nowa, ale stara atramentówka odmówiła posłuszeństwa i mąż uruchomił mi laserówkę, która zbierała kurz w kącie :-) Zaletą druku laserowego jest to, że jeśli przepuścić go przez laminarkę razem z folią transferującą złocenie, to pojawia się błysk na nadruku. WOW! Na zdjęciu poniższym nie widać tego dobrze, ale w realu złocenie wygląda naprawdę fajnie.


Niestety muszę jeszcze dopracować szczegóły złocenia, bo kiedy folia mi się odrobinę pofałdowała, to złote odbicie też jest "pofalowane" :-(
Ma ktoś doświadczenia ze złotą folią transferową?? Jeśli tak, to bardzo proszę o porady i wnioski.


Kartę wykończyłam złotą brokatowa taśmą, prawy brzeg ma szerszy pasek, brzeg dolny i lewoboczny to cieniusieńkie paseczki.


Zapraszam do wywania Crafting With An Attitude, zobacz inne karty zespołu projektowego przygotowane specjalnie dla Was.



Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz. Zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.

5 komentarzy:

*Vicki* pisze...

Wow you've done such an amazing job with this image!! Gorgeous coloring and I love your wonderful gold details throughout your design! Love how you've used the entire card to fill it up with your image panel!! GORGEOUS! HUGS

Nstiz pisze...

WOW! This is fabulous, Bozen! Love the beautiful coloring of the candle light girl as well as the glowing light against your dark background. This is gorgeous! Love that image too. This is so well done!

Christine Alexander pisze...

Bozena, those candle glows are giving out such warmth around that sweet little girl :)

Mac Mable pisze...

What a beautiful image. The background looks fabulous and the glow from the candles is beautiful. A stunning card and love the gold from the laser printer x I usually attached my gold flakes using sticky glue but it can get really messy x.

Bonnie pisze...

I love the dark night background and the way you've added the glow of the candle, Bozena! Your pencil coloring is superb! You always blend the color so well!