niedziela, 29 maja 2016

Balonowy shaker

Udało mi się dzisiaj skończyć kartkę dla dziecka. Babcia będzie świętować zbliżający się Dzień Dziecka, więc myślę, że balony z tej okazji są idealne.
Najpierw gąbką, szablonem z octanu i tuszami DI wykonałam kolorowe balony. Czarnym markerem narysowałam sznureczki. Cały panel wokół balonów wypełniłam chmurkami ( wykonane przy użyciu niebieskiej kredy ). Następnie wycięłam największy balon z zestawu MB i dalej postępowałam standardowo jak dla karty shaker.
Tak powstała karta, którą prezentuję poniżej.




Cekiny dodałam, by trochę urozmaicić kartę i to w zasadzie wszystko. Mam nadzieję, że podoba Ci się ta karta. Uwielbiam efekt półprzezroczystych balonów. Cieszę się, że znalazłam ten tutorial Francine z bloga 1001 Cartes, który mi zdradził tajemnicę jak się to robi :-)) Dziękuję Francine.

Kartkę zgłaszam na wyzwanie
4 Crafty Chicks Challenge #300 Shake it, baby, sheke it.  (30.05 - 6)
CAS On Sunday Challenge #84 Sparkle (09.06 - 6)
Simon Says Monday Challenge Make a Wish ( 30.05 - 212)
Wednesday Challenge #27 Anything Goes (31.05 - 620)
Send A Smile 4 Kids Challenge Bright Colors


For your blogSimon Monday Challenge BlogSimon Wednesday Challenge Blog


Życzę miłego dnia.

10 komentarzy:

Anita in France pisze...

What a lovely sky scene, Bożena ... a fabulous drift of beautiful balloons ... love how one is a shimmery shaker! Anita :)

Loll pisze...

So sweet BozenA. Love your beautiful summer sky and your colourful balloons. Making one of them into a shaker is so creative. xx

Patrice pisze...

Such a pretty, colourful and fun card. Thanks for sharing with us at Just Add Ink this week. x

Jan pisze...

This is gorgeous Bozena! I love the pretty colours and the fun balloon shaker element! Thanks for joining us at Just Add Ink this week :-)

KimB pisze...

I love the dreamy feel to your skyscape Bozena - the balloons are lovely spot of colouring drifting across and a shaker is always fun. Thanks for joining us at Just Add Ink this week.

Unknown pisze...

Love this! Your clouds are so beautiful!! Thanks for joining us at 4 Crafty Chicks this week.
Tina- 4CC DT

Jo Nevill pisze...

Great shaker card, love your balloons
Thank you for joining us at Simon Says Stamp Wednesday Challenge this week.

Jo x

Mój świat kolorów pisze...

Prześliczna, a dodatek cekinów bardzo ją wzbogacił :)

Mac Mable pisze...

Love those background clouds so delicate. What a fabulous idea to make the card into a shaker card, very clever x

Bonnie pisze...

Such pretty balloons, Bozena! I love that you made one into a shaker! What a fun card!