piątek, 15 maja 2015

Maj i jego uroczystości...

Jak już wiadomo, w maju mój braciszek obchodzi urodziny, ale maj to w Polsce również miesiąc pierwszych komunii. Po raz pierwszy robiłam z tej okazji EB. Miałam trochę wątpliwości, czy uda mi się stworzyć pudełko na miarę tej uroczystości. Mam nadzieję, że sprostałam zadaniu i randze wydarzenia. Ma to być pamiątka komunijna dla dziewczynki, dlatego wybrałam taką kolorystykę.












Exploding Box zgłosiłam na wyzwanie
Trought The Craft Room Door TTCRD Challenge May 12-18, 2015
Through The Craft Room Door

Bardzo dziękuję za odwiedziny. Jeżeli w jakiś sposób udało mi się Ciebie poruszyć, proszę, pozostaw komentarz. Każda Twoja uwaga jest dla mnie cenna. Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję. Życzę miłego dnia.

1 komentarz:

Unknown pisze...

This is Amazing! Thank you so much for entering our ATG challenge at Through The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge.
Regards,
TTCRD DT
EnjoyScrappin2 {My Blog}
Through The Craft Room Door
ttcrd.blogspot.com