sobota, 23 maja 2015

Wygrana w Sister Act Cards Challenge

Nie spodziewałam się takiego werdyktu. Moja kartka zgłoszona do wyzwania na blogu Sisters Act Cards Challenge została nagrodzona. Ogromnie się cieszę i bardzo dziękuję Paniom z DT za taką ocenę. Muszę przyznać, że konkurencja była ogromna, sporo zgłoszeń i naprawdę piękne karty. Tym bardziej się cieszę!
To moja odznaka
Winner's Badge

a to karta, która otrzymała nagrodę
Jeszcze raz bardzo dziękuję za to ogromne i niespodziewane wyróżnienie. Doceniam Państwa ocenę i przyznaję, że to daje mi nowe pokłady energii do dalszych starań.

Bardzo dziękuję za odwiedziny. Jeśli chcesz zostaw komentarz, za który bardzo dziękuję. Życzę miłego weekendu.
BożenA

4 komentarze:

  1. Big congrats Bozena - such a beautiful card - not surprised it won - well deserved! Thanks for your thumbs up on my CAS on Sunday win, I appreciate that! Hugs, Cornelia

    OdpowiedzUsuń
  2. Congratulations, Bozena! I was not as surprised as you that you won because I thought this card was a stunning winner as soon as I saw it!! Enjoy your day!! Hugs, Darnell

    OdpowiedzUsuń
  3. I am not the least bit surprised this won.. It is ABSOLUTELY amazing.. Just awesomeness at its best!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Dziękuję za Twój czas. Twoje słowa dodają mi skrzydeł. Mam nadzieję, że jeszcze mnie odwiedzisz. Zapraszam ponownie :-)
BożenA