piątek, 3 kwietnia 2015

Wesołych Świąt od Kamili i dla Kamili!

W poprzednim poście dzieliłam się z Wami moją radością z powodu słodkiego candy od Kamili Routsis z zespołu projektantek blogu Sister Act Card Challenge! Obiecałam, ze jak tylko uda mi się naprawić aparat fotograficzny (wielkie dzięki mój niezastąpiony tatku) zrobię zdjęcie kartki, którą otrzymałam wraz z życzeniami świątecznymi od Kamilki.
Kartka jest zachwycająca, Kamila musi chyba wiedzieć że kocham motyle pod wszystkimi postaciami :-)))



Jeszcze raz bardzo dziękuję Ci Kamilko za wspaniae candy, ale w szczególności za tę cudowną kartkę. Mam nadzieję, że wzbudzę szczerą zazdrość w sercach każdego czytającego tego posta :-)))

Wesołych, radosnych, spokojnych i pogodnych Świąt Kamilko!

1 komentarz:

  1. Bardzo się cieszę, źe tak trafiłam z tą kartką! Ja także uwielbiam motyle no i jak wiesz kolory! Co mi się podoba w wśnie to właśńie te dwa elementy więc spróbowałam je połączyć! Pozdrawiam serdecznie !!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Dziękuję za Twój czas. Twoje słowa dodają mi skrzydeł. Mam nadzieję, że jeszcze mnie odwiedzisz. Zapraszam ponownie :-)
BożenA