niedziela, 20 lipca 2014

Świątecznie

Witam wszystkich serdecznie,
siłą rozpędu wykonałam dwie bożonarodzeniowe kartki... czasem trudno się powstrzymać, kiedy leży coś na sercu :-)
Baza  pod kartkę została potuszowana Distress Ink. Do wykonania kartki użyłam papieru ze świątecznym motywem, na który przykleiłam ażurową choinkę oraz pejzaż zimowy. Wkoło obramowana srebrnym papierem holorgaficznym, nie zabrakło również holograficznych gwiazdeczek

 ta karta została dodatkowo potraktowana złotą mgiełką Perfect Pearls, co dobrze udało mi się uwidocznić na drugim zdjęciu. Piękna złocista poświata, nienarzucająca się, ale dająca przepiękny efekt.

Granatowy kartonik również został potraktowany mgiełką w kolorze turkusowym, niestety nie jest to zbyt dobrze widoczne na zdjęciach, ale wierzcie mi na słowo- wygląda pięknie


 na tym zdjęciu fajnie widać efekt ruchu światła na holograficznej ramce


 Bardzo dziękuję za odwiedziny. Jeżeli w jakiś sposób udało mi się Ciebie poruszyć, proszę, pozostaw komentarz. Każda Twoja uwaga jest dla mnie cenna. Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję. Życzę miłego dnia.

1 komentarz:

Deepti pisze...

wow your Christmas creations are beautiful :)