sobota, 19 lipca 2014

Cenny ślubny exploding box

Witam wszystkich serdecznie,
kolejna para młodych ludzi postanowiła połączyć swe drogi, z tej okazji zostaną obdarowani pamiątkowym exploding box. Pamiątek ślubnych będzie więcej, udało mi się dowiedzieć, że para młoda zamiast kwiatów zażyczyła sobie wino, więc pojawią się również pary butelek ślubnie ubranych - białe wino w sznurze pereł i welonie oraz wino czerwone w cylindrze, białej koszuli i muszce :-). Widziałam zdjęcia- super pomysł.





 ten exploding box był zamawiany ze specjalnym życzeniem, aby pomieścił sporą ilość gotówki (dlatego cenny ), ponieważ tę pamiątkę ślubu zamawiał ojciec chrzestny panny młodej. Niestety wkładka na pieniądze umieszczona na bocznej ściance nie bardzo się tutaj nadawała, postanowiłam, że rulonik z pieniędzmi zostanie umieszczony na środku, zamiast tradycyjnego weselnego tortu. Pieniędzy mają strzec motyle, więc będą bezpieczne :-)



 widok pudełeczka po otwarciu
 w końcowym etapie wokół wózka i łabędzi umieściłam sporą ilość kropeczek z brokatem, na które po wyschnięciu nałożyłam Accent Glossy. Wyglądało to tak, jakby cała ścianka pokryta była różową rosą, co wyglądało naprawdę fajnie.Niestety nie zdążyłam zrobić zdjęć po wyschnięciu, są tylko zdjęcia które zrobiłam wcześniej :-(





Mam nadzieję, że pudełko spodoba się nowożeńcom i przyniesie im szczęście, pomyślność i miłość.


 Bardzo dziękuję za odwiedziny. Jeżeli w jakiś sposób udało mi się Ciebie poruszyć, proszę, pozostaw komentarz. Każda Twoja uwaga jest dla mnie cenna. Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję. Życzę miłego dnia.

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Już tyle kartek widziałam i dotykałam i ciągle nie mogę wyjść z podziwu.Dziewczyno no dobra kobieto tworzysz cuda tymi swoimi rękoma - CUDA...