środa, 2 lipca 2014

Ślubny exploding box

Witam wszystkich serdecznie,
zostałam poproszona o wykonanie 2 pudełek ślubnych. Jedno pudełko miała nowożeńcom ofiarować matka pana młodego, a drugi exploding box miał być pamiątką od ciotki pana młodego. Pierwotny pomysł był, aby oba pudełka były takie same, ale udało mi się przekonać matkę pana młodego, że lepiej będzie zrobić dwa różne pudełka.
Poniżej zdjęcia exploding box wykonanego dla Pani, która zamawiała pudełka.


 widok z góry, po otwarciu pudełka
po obu stronach tortu umieściłam malutkie książeczki z poradami dla męża i żony









to wkładka na prezent w postaci bilecików ze znakiem wodnym
tort w całej okazałości
 Kwiaty wykonałam z marszczonej perłowej bibułki


poniżej zaprezentuję drugie pudełko wykonane dla tej samej pary nowożeńców


 po otwarciu pudełko prezentowało się tak





 tym razem na środku nie było tortu



Mam nadzieję, że spodobały się młodej parze takie pamiątki ślubu. Z pewnością były inne od wszystkich pozostałych, dedykowane tylko dla nich.

 Bardzo dziękuję za odwiedziny. Jeżeli spodobała się Tobie prezentacja, możesz zostawić komentarz. Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję. Życzę miłego dnia.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

uułTWOJE RĘKODZIEŁO JEST PRZEŚLICZNE, PEŁNA PERFEKCJA. JESTEŚ NIESAMOWITA W TYM CO TWORZYSZ. P R Z E P I Ę K N E!!!

Deepti pisze...

I am speechless, ur projects are so pretty and so detailed, the cake is amazing!