środa, 16 lipca 2014

Dziewczynki też przychodzą na świat

Witam wszystkich serdecznie,
w ostatnim czasie przewagę mieli chłopcy, ale teraz dziewczynki wzięły się do roboty i rodzą się ku mojej uciesze, bo dla dziewczynek tworzy się z czystą radością i przyjemnością. Rzeczy same się dzieją, taka magia...
Tym razem urodziła się Pola, dla której miałam zaszczyt zrobić kartę powitalną. Jakoś tak zrobiły się dwie sztuki, każda inna, ale obie trafiły do Poli :-)
rząd perełek w płynie sprawia wrażenie, jakby był w ruchu, a to za sprawą różnej wielkości kropli, które oświetlone nie odbijały równomiernie blasku



druga karta ozdobiona przepiękną szyfonową wstążeczką. Kolor dla mnie po prostu rewelacyjny. Ani różowy, ani łososiowy... taki pomiędzy








 Bardzo dziękuję za odwiedziny. Jeżeli w jakiś sposób udało mi się Ciebie poruszyć, proszę, pozostaw komentarz. Każda Twoja uwaga jest dla mnie cenna. Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję. Życzę miłego dnia.

Brak komentarzy: