piątek, 3 marca 2023

Stemplowany pergamin

Cześć.
Najwyraźniej jestem miłośniczką technik prezentowanych przez Christine Stokes, bo lubię wszystko, co piękne. Dzisiejszy post to kolejne wydanie wspólnych z Moniką wyzwań. Tym razem moja kolej na zorganizowanie tematu wyzwania. A że ostatnio zaciekawiła mnie technika wielokrotnego stemplowania na pergaminie, więc wybór był oczywisty. 
Widziałam wiele kart wykonanych w tej technice u Bonnie i Loll. Nie mogłam się oprzeć, by wypróbować tę technikę
To moja karta:


Jak to zrobić możecie zobaczyć w filmie z linku do kanału Christine Stokes. Dzięki temu ten post będzie krótszy o wszystkie opisy. 


Ten uroczy wieniec stemplowałam w kolorze szarym i zielonym od spodu. Na górze wykonałam embossing na gorąco w białym EP oraz użyłam miedzianego tuszu i przezroczystego EP. Nie mam pojęcia dlaczego ten miedziany tusz prawie się nie odbił. Zostawił tylko delikatne muśnięcie...


Wycięłam ramę z białego bristolu, do której przykleiłam przygotowany pergamin, a całość umocowałam do bazy karty cienką pianką dystansową.


Zapraszam moich gości na wycieczkę do Arizony, by sprawdzić, jaką kartę przygotowała Monika na to wyzwanie. Tym razem Monika była dużo szybciej gotowa ode mnie do publikacji, więc podejrzewam, że musiała mieć błyska w głowie... Wiecie, taki grom z jasnego nieba i masz wizję... Jak się ma błyska, to tworzy się niesamowite rzeczy. Sami zobaczcie na blogu Moniki.

Dzięki, dzięki, dzięki.

Życzę miłego dnia.

7 komentarzy:

Monica C. pisze...

This is so pretty, BożenA! The use of metallics is a great idea and I love that you also edged your vellum with a frame. The sentiment is so delicate and pretty and just perfect to state the message without covering your beautiful vellum panel.
Thank you for suggesting this theme. It was something different to anything I have ever made before.
Hugs Monica

Tanja pisze...

Amazing card BożenA. Looks really elegant, intricate. Beautiful work. Interesting to always watch what you both create in your challenges.

Bonnie pisze...

Isn't this a fun technique, my friend? You've done it beautifully! I love how you've stamped these wreaths in opposite directions! Thanks for the shout out.

Lori m pisze...

Absolutely gorgeous, the layers and pretty glow are just stunning, hugs, Lori m

*Vicki* pisze...

Really beautifully done! Love the window effect with the blooms and your metallic sentiment fits with the delicate design perfectly!

Christine Alexander pisze...

This is such a fun technique, I love the colour combo you used on the front and back ♥

Trina P. pisze...

This is gorgeous! The colours and images you used make it very elegant. I will have to give this technique a try.