czwartek, 2 marca 2023

Marcowe wyzwanie w HLS Birthday

Cześć :-)
po krótkiej przerwie wracamy z wyzwaniami Happy Little Stampers Birthday. Mam nadzieję, ze tak jak zespół DT złapaliście oddech i z radością dołączycie do naszego wyzwania. Generalnie nie ma ograniczeń, ważne, aby karta miała zastosowanie do tematyki urodzinowej.

To moja karta przygotowana na to wyzwanie



Wykonałam stemplowanie i tłoczenie złotym EP na czarnym kartonie. Nastepnie w dość luźny sposób pomalowałam obraz farbami DO. Jednak efekt nie był taki jak oczekiwałam, więc dodałam kolorowanie kredkami, szczególnie w obrębie kwiatu.



Zrobiłam tłoczenie złotym EP na bazie karty, zgodnie z naszym wyzwaniem użyłąm sentymentu urodzinowego. Na brzegu czarnego panelu z kwiatkiem dodałam cieniutkie paski brokatowej złotej taśmy. Czarny panel przykleiłam do bazy karty. Na koniec zrobiłam złote nakrapianie farbą metaliczną.



Mam nadzieję, że zobaczycie inne karty przygtowane przez nasz DT i nie zawahacie się dołączyć do naszej zabawy. Do zobaczenia w naszej galerii tutaj.

Życzę miłego dnia.

7 komentarzy:

Nstiz pisze...

How Wonderful to see you posting! I love your work on black and you colored that beautifully. Love the spatter you added with gold paint and love that it’s so subtle. Outstanding artwork and design!

Trina P. pisze...

Welcome back HLS AG BD challenge! This is beautiful. Your colouring on black is gorgeous.
I like brighter colours too and find DOx inks too muted as well.

Bonnie pisze...

What a gorgeous poppy, Bozene, and all that gold is so elegant!

Catie Cuddles pisze...

Lovely. Looks so dramatic x

*Vicki* pisze...

Wow, what a brilliant card with the floral over the black background! Beautiful!

Paper Therapy Ponderings pisze...

wonderful card. Love the simple design.

Barb Housner

Christine Alexander pisze...

Beautiful effect colouring on black, I also love the white and black combination ♥