sobota, 2 lipca 2022

Lipcowe wyzwanie w Happy Little Stampers CAS

Cześć,
zapraszam do kolejnego wyzwania w HLS CAS. Lipcowe wyzwanie wcale nie jest jak lawa gorące i nijak nie pasuje do lata. Ale być może potrzebujemy odrobiny chłodu... a na pewno w niektórych rejonach świata garść chłodu się przyda :-)

Moja karta na to wyzwanie


Boże Narodzenie w lipcu to popularny temat w środku lata, my również chcemy zaproponować Wam możliwość wykonania choć jednej karty do zimowego zapasu kart.





Wykorzystałam warstwowe wykrojniki aby stworzyć tę piękną gałazkę z jagodami. Wycięłam  poszcególne elementy wykrojnikami i malowałam je farbami akwarelowymi.


Ułożyłam bukiet z gałęzi, liści i jagód, przykleiłam do bazy karty częściowo za pomocą kleju, a częściowo za pomocą pianki dystansowej.


Dodałam złoty lustrzamy banerek z sentymentem. Wykonałam delikatny splashing złotą farbą, a na koniec narysowałam kilka złotych linii piórem do złoceń i złotą folią.




Mam nadzieję, że ta karta zainspiruje Was i zachęci do przyłączenia się do naszego wyzwania. Swoje karty możecie dołączyć do naszej galerii tutaj. Zachęcam też do zobaczenia pozostałych kart naszego DT.


Dzięki za odwiedziny i wsparcie wyrażone Waszymi komentarzami.

Życzę miłego dnia.

8 komentarzy:

Nstiz pisze...

So beautifully done! What an unusual image and love all the dimension you created on this. As always your coloring is so well done! Wonderful card, BozenA!

Catie Cuddles pisze...

So cool and love the dimension. C x

Bonnie pisze...

Beautiful berries and a lovely bouquet for winter, Bozene! Love the bits of gold highlights!

Loll pisze...

Gorgeous card with your berries and branch, BozenA! Love the gold accents. xx

*Vicki* pisze...

I love this beautiful design with the holly berries! The colors pop out beautifully one your card! Love the added splattering!

Christine Alexander pisze...

Bozena, such beauitful colours on the leaves and berries. Gorgeous card ♥

Anke pisze...

WOW WOW WOW absolutely stunning, I love your christmas card.

Hugs
Anke

Trina P. pisze...

Beautiful card. You’ve watercoloured these diecuts fabulously. Great design, too. .