środa, 2 lutego 2022

Happy Little Stampers wyzwanie w lutym

Witam,
cieszę się, że mogę zaprezentować moją kolejną kartkę przygotowaną na lutowe wyzwanie w HLS CAS. Zaraz podam szczegóły dotyczące tematu wyzwania, ale najpierw prezentacja mojej karty.


W lutym tematem dla naszego wyzwania jest


To oznacza, że karta powinna zawierać sie w zasadach stylu CAS oraz zawierać elementy wykonane atramentem lub jakimkolwiek tuszem. 

Ja zaczęłam od stemplowania Versa Mark tych pięknych kwiatów. Następnie wykonałam tłoczenie czarnym drobnym EP. Zrobiłam sobie maskę dla obu kwiatów. Jest to maska pozytywna ( wycięty kwiat) ale też negatywna ( obszar po wycięciu kwiatków). 

Maska pozytywna pozwoliła mi na stemplowanie kwiatów z zachowaniem wrażenia perspektywy. Ale maska negatywna pozwoliła mi pokolorować kwiaty żółtym tuszem DI za pomocą pędzla. Kiedy kwiaty były już zabarwione na żółto, dodałam delikatne cieniowanie różowym tuszem DO. Ten kolor nakładałam małym pędzelkiem, aby móc zabarwić mniejsze obszary.

Najdrobniejsze szczegóły dodałam za pomocą pędzelka do malowania nr. 0 i tym pędzelkiem nakłądałam kolor pomarańczowy.
Czarny pyłek wokół kwiatów to drobny EP rozsypany wokół i stopiony przez podgrzewanie od spodu karty.
Dodałam czarny banerek z sentymentem wytłoczonym na biało, a całą kartę wykończyłam pomarańczowym paskiem kartonu holo.


Mam nadzieję, że ta karta Was inspiruje na tyle, aby podjąć wyzwanie i dołączyć do naszej galerii kartę zgodną z naszym lutowym wyzwaniem. Zapraszam serdecznie, równie gorąco zachęcam do zobaczenia innych kart przygotowanych dla Was przez zespół DT HLS CAS. Czekamy na Was w naszej galerii.




Dzięki za wizytę. Każdy pozostawiony komentarz jest dla mnie nagrodą za trud włożony w wykonanie karty. Dziękuję :-)

Życzę miłego dnia.

6 komentarzy:

*Vicki* pisze...

Such a gorgeous CAS card here! I love the coloring over the delicate flowers and your clever idea with the sprinkling of EP looks amazing! Thanks for the wonderful inspiration friend!

Nstiz pisze...

WOW! This is so perfectly colored! I can’t imagine the work to make the two masks and the detail work is amazing! When I saw it in my notification I could hardly wait to read how you did it. This is a fabulous card and the most gorgeous artwork!

Mac Mable pisze...

The gentle colouring of those fabulous flowers look so pretty BozenA. Great masking and the embossing powder on the flowers is a creative idea and thank you for the inspiration. A really striking card BozenA x.

Bonnie pisze...

Gorgeous flowers, Bozena! You've done a wonderful job of masking to create depth and I love your "spatters" of embossing powder! So clever, my friend!

Trina P. pisze...

So pretty and delicate. Beautiful watercoloring. I rarely use black EP because straying powders are difficult to catch and get rid of, but you turned that negative trait to your advantage to create black pollen!… how BRILLIANT!

Anke pisze...

WOW the big flowers are so beautiful, I love your coloruring, wonderful card.

Hugs
Anke