czwartek, 2 stycznia 2020

Happy Little Stampers CAS w styczniu

Cześć!
Kto by pomyślał, że będziemy już w Nowym 2020 Roku... Niech przyniesie nam wszystkim to co najlepsze, niech obdarzy nas tym, czego potrzebujemy i oczekujemy. Niech to będzie najlepszy rok z wszystkich dotychczasowych lat. Taaak, niech tak właśnie będzie!
Nie da się ukryć, że zaczynamy też nowe wyzwania w Happy Little Stampers. Ja pozostałam tylko w drużynie CAS. Ale to właśnie CAS jest dla mnie największym wyzwaniem. Kocham ten styl, ale daleko mi do jego mistrzów. Dzięki temu, że jestem w zespole jestem zmuszona pracować nad sobą w tej kwestii. I to mnie bardzo cieszy :-)
To moja karta przygotowana na to wyzwanie


W tym miesiącu tematem naszego wyzwania jest


czyli skrzydła pod każdą postacią. Nie zapomnij jednak, że karta MUSI zachować styl CAS.
Po wycięciu tego słodkiego aniołka pokolorowałam go kredkami. Bombkę miejscami potraktowałam złotym metalicznym markerem. Aniołka przykleiłam na piance dystansowej na panel trochę mniejszy niż baza karty. Panel kiedyś pomalowałam farbami akwarelowymi Cosmic Shimmer metodą smużenia. Jednak za mało miałam blasku więc spryskałam go jeszcze skrzącym sprayem. I to widać na zdjęciu poniżej. 


Kartę wykończyłam sentymentem wyciętym ze srebrnego lustrzanego kartonu.
Zapraszam do zobaczenia innych karty przygotowanych przez nasze projektantki. Jeśli doznasz olśnienia i przygotujesz kartę zgodną z naszym comiesięcznym tematem w stylu CAS koniecznie dodaj ją do naszej galerii.


Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz. Zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.

8 komentarzy:

Christine Alexander pisze...

Beautiful little angel Bozena :)
i hope you had a good Christmas and New Year
Hugs Christine

Lindsey pisze...

Beautiful! Love the gold details on the ornament, and the sweet little angel.

Bonnie pisze...

This is a sweet angel, my friend! Love all the sparkle and shimmer of the background and the silver and gold metallic highlights! I'm glad you stayed on the CAS team at HLS!

Nstiz pisze...

She is adorable, Bozen! Love your painted background and your coloring on your little angle holding the ornament. Beautiful card!

Monica C. pisze...

Beautiful CAS card BozenA! I love seeing your CAS cards and am pleased to read that they will still be coming in 2020.
Hugs Monica

Loll pisze...

Your angel holding the ornament is beautiful, BozenA! I love how you've combined them with the gorgeous smudged and sparkled background. Very subtle colours that compliment the soft and delicate angel. xx

Mac Mable pisze...

What a pretty card and perfectly CAS to me. A really cute image and the shimmer looks beautiful x. Here's to a Happy, Healthy and Crafty 2020 x.

Macimbalo pisze...

Beautiful angel for the wings challenge...really love your design!