czwartek, 3 maja 2018

Majowe wyzwanie w Crafting With An Attitude

Cześć,
rozpoczął się kolejny miesiąc, pora więc zaprosić Was do majowego wyzwania w CWAA. Jak zawsze dowolna tematyka, technika i środki wyrazu artystycznego :-)
Dla zwycięzcy sponsor wyzwania Lacy Sunshine ufundował nagrodę w postaci 3 digi stempli. Ja wykorzystałam słodki obraz gnoma z prezentami.
Po wydrukowaniu digi stampa pomalowałam go kredkami. Potem dokładnie wycięłam obraz nożyczkami i przykleiłam do bazy karty piankami dystansowymi. Bazę karty wcześniej zabarwiłam tuszami DI za pomocą gąbki. Potem zrobiłam nakropienia Inka Gold w kolorze szmaragdowym i złotym. Czarny banerek z "Najlepszymi życzeniami" przykleiłam nad pasiastą washi tape.






Zrobienie tej karty sprawiło mi dużo radości. Kredki są bardzo terapeutyczne :-)) A karta jest w mojej opinii słodka i mnie bardzo się podoba. Mam nadzieję, że Wam również... Mam też nadzieję, że uda mi się Was zaprosić do naszej zabawy.


Kartkę zgłaszam na wyzwanie
Pause Dream Enjoy Challenge #18 Lots Of Layers
Cute Card Thursday Challenge #528 AG
Moving Along With The Times Challenge #70 Fantasy

Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.

8 komentarzy:

Mac Mable pisze...

Such a sweet card. Amazing colouring with such pretty colours. The washi tape at the bottom is perfect for the sentiment and the little guy to stand on. Wonderful card x

Janis Lewis pisze...

So Cute! Thank for sharing with us at Pause Dream Enjoy Challenges.
Janis
Pause Dream Enjoy

Nstiz pisze...

Oh is this cute! Love the image, Bozena and love the soft, summer colors. I can't imagine coloring all that and what a beautiful job you did on this!

Bonnie pisze...

I like it very much too! You've done a wonderful job of coloring the patchwork hat and coat! Love the colorful stack of presents too! Such a fun card, Bozena!

Christine Alexander pisze...

So sweet Bozena, I love your digi image and the fun summer colours are perfect. Your crayoning must have been very therapeutic I can see you loved every moment :)

Poppyfield Card Crafts pisze...

A sweet fantasy card and ideal for my 'Fantasy Challenge' at MAWTT

Thank you for joining us

June/DT

Granmargaret pisze...

Cute card. Thank you for joining the challenge at Pause, Dream, Enjoy. Hope to see you again next time.

sanpiseth40 pisze...

Great article..I am looking so forward to your blogcomment and
I love your page on your post.. That is so pretty..
ดูหนังออนไลน์