środa, 2 maja 2018

Wyzwanie CAS w Happy Little Stampers

Witam wszystkich moich gości.
Chciałabym dzisiaj zaprosić do wyzwania w Happy Little Stampers CAS. Tematem w tym miesiącu jest "JEDNA WARSTWA". Tutaj znajdziesz zasady wyzwania


To może być odrobinę trudne dla osób, które lubią, kiedy na ich kartach dużo się dzieje. Bo już sam styl CAS nakłada na nas sporo ograniczeń, to jeszcze musimy ograniczyć się tylko do jednej warstwy... I dlatego uważam, że to doskonały temat, który będzie uczył nas pokory ;-).
Dla zwycięzcy wyzwania mamy nagrodę w postaci bonu o wartości 20$ do zrealizowania w sklepie HLS. Jeśli do zrobienia swojej karty użyjesz stempli HLS, nagrda będzie podwojona!! Nagrodę ufundowała nasza wspaniała Kylie, właścicielka sklepu HLS.
A oto moja karta CAS. Po wykonaniu stemplowania obraz pokolorowałam kredkami. Napis wytłoczyłam EP WOW! w kolorze Spring Breeze.
Zachmurzone tło wykonałam przy pomocy kredy i szablonu, który przygotowałam specjalnie na taką okazję. Dodałam kilka cienkich pasków błyszczącej washi tape, które wykończyły kartę. Wykonałam ją dość szybko, więc może uda się mi Was przekonać do tego stylu :-)








Chciałabym zaprosić Was również do zobaczenia innych kart wykonanych przez zespół projektowy. Dziewczyny przygotowały naprawdę niesamowite karty. Musisz je zobaczyć :-) I koniecznie dołącz do nas w tym miesiącu.


Kartę zgłaszam na wyzwanie
DCC#52 Single Layer Cards

Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.

8 komentarzy:

Christine Alexander pisze...

So pretty Bozena this card is CAS perfection, you are right one layer soooo hard :)

Kylie pisze...

I love your background and sparkly sentiment, BozenA. Your cute little images are so..... cute!! Love your one layer card xx

Julie B pisze...

Aww such a cute pair, love the subtle background too. :)

Mac Mable pisze...

What an adorable image and love your colouring with those crayons. The background clouds are delicate and what a perfect CAS card x

Heather pisze...

Oh, how adorable!!! Love those sweet kitties and that fabulous cloud background! Thanks for playing with The House That Stamps Built.

Jane pisze...

So much fun! Loving the balloon riding critters and the sparkly sentiment.

Loll pisze...

Adorable card BozenA!! Love those sweet cats floating with the balloon. Your colouring of the cloudy sky and your critters is amazing!! xx

Esther Asbury pisze...

Such a cute one-layer card! So happy you linked this up to The House That Stamps Built!