wtorek, 4 lipca 2017

Lipcowe wyzwanie HLS Xmas

Cześć kochani.
Już lipiec,trudno w to uwierzyć... A skoro już się tak stało, to chcę zaprosić Was do wspólnej zabawy w Happy Little Stampers Xmas. Każda karta świąteczna kwalifikuje się do wejścia, możesz też zadać sobie trochę trudu i stworzyć kartę z opcjonalnym tematem tego miesiąca. Więc WYKROJNIKI / DIE CUTS są bohaterami tego miesiąca.


Fantastycznym sponsorem wyzwania jest Kylie Purtell,  właścicielka blogów i sklepu HLS 


Do zrobienia mojej karty użyłam szablonu MB w roli folderu do wytłaczania, by przygotować tło dla bombki. Poza tym 2 rodzaje wykrojników w kształcie bombek -  tło i ażurowy szkielet. Jeszcze jeden wykrojnik- gałązka ostrokrzewu Penny Black. Reszta to już bułka z masłem, wystarczy poskładać wszystkie elementy razem.

Tło bombki przygotowałam z papieru fotograficznego i tuszy alkoholowych. Gałązka została wycięta z kartonu barwionego techniką smooshing Inka Gold. Małe owoce malowałam czerwonym markerem i dodałam do nich glossy accent.


Sentyment został wytłoczony złotym EP.


Czas teraz, byś to Ty pokazała nam co stworzyłaś. Ja już nie mogę się doczekać, by zobaczyć Twoją kartę. Jeśli potrzebujesz więcej inspiracji, wejdź na blog Happy Little Stampers, gdzie znajdziesz mnóstwo inspiracji przygotowanych przez zespół projektowy.


Kartkę zgłaszam na wyzwanie
My Time To Craft Challenge #349 Christmas In July

Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Dziękuję za komentarze i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony.

Życzę miłego dnia.
BożenA

8 komentarzy:

Mac Mable pisze...

So original and so eye catching. That Christmas Ball is amazing. Love the colours and the pop of gold and the cute holly....Stunning x

Ina G pisze...

Absolutely 'Stunning' Love all the shine on that beautiful bauble.

Jane pisze...

Gorgeous! Love the golden die cut and all those beautiful colours shining through. A real jewel of a card.

Stephanie Lanzalotto pisze...

This is absolutely gorgeous! The gold on top of that wonderful inky bauble base looks wonderful and I love that sprig of holly through the top of the hanger. The gold embossed frame and sentiment are perfect. Just a wonderful project.

Bonnie pisze...

Such beautiful colors for this beautiful ornament, Bozena! All the gold is so rich and elegant!

Grudniowe Handmade pisze...

Śliczna praca :)

Cornelia (fun stamping) pisze...

Swooning over that bauble! WOW!!!!

K M Meena Herale pisze...

Stunning. Thank you for Joining us at My Time To Craft and waiting to see next time.

Hugs
Meena MTTC DT