środa, 5 lipca 2017

Happy Birthday, Kylie!!

Cześć, witam serdecznie.
Kylie Purtell to znana osobistość w świecie craftingu. Jest niesamowitą organizatorką, cudowną osobą o wielkim sercu. Prowadzi wiele blogów, w tym blogów wyzwaniowych. Tworzy niesamowite karty, jest projektantką, a od pewnego czasu prowadzi również swój sklep HLS.  Dzisiaj Kylie obchodzi swoje urodziny, mam nadzieję, że przyłączysz się do najlepszych życzeń dla solenizantki.

Wspomniałam, że Kylie ma wielkie serce? Zawsze, kiedy ona dowiaduje się, że ktoś potrzebuje pomocy, taką pomoc organizuje. Sama tego doświadczyłam, kiedy stanęłam przed obliczem braku pieniędzy na leczenie brata. Ja nie jestem wyjątkiem w tego rodzaju działalności mojej drogiej przyjaciółki, Kylie.

Happy Birthday, Kylie! Niech życie przynosi Ci tylko to, co najlepsze. Ja mam nadzieję, że dotarła do Ciebie moja karta z życzeniami urodzinowymi. Tam jest więcej szczegółów :-)






Kartkę zgłaszam na wyzwanie
Crafty Friends Challenge #61 Man/Boy
SS Work It Wednesday Challenge July

Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.
BożenA

8 komentarzy:

*Vicki* pisze...

What a stunning background!! Love that darling silhouette image over it along with the delicate gold strings!!! I'm sure she will love this! HUGS

Mac Mable pisze...

Kylie will love your amazing card x

Arleta pisze...

moc gorących życzeń 100 lat

Nstiz pisze...

How beautiful your background is and I just love how you used the adorable die cut! I'm sure Kylie will love this one!

Kylie pisze...

Awwww Bozena, thank you my friend. What a stunning card. I LOVE that background and the silhouettes are just adorable. I haven't received it yet but I will be waiting impatiently for this to arrive! Thank you again for the birthday wishes - you are amazing xx

Shawna pisze...

Hello BozenA!!
You never fail to amaze!! The bauble card is absolutely incredible.. The color variation is so well done... And your wonderful birthday card for Kylie is so sweet and pretty.. Perfect for a birthday card.. Have been away on a holiday but now am back hoping to catch up!! Take care and again, wonderful work!!
Hugs,
Shawna

Bonnie pisze...

WOW! These sweet black silhouettes are so pretty on the pink smooshed background! I know Kylie will love this card!

Cornelia (fun stamping) pisze...

This is totally awesome! Kylie will love it, when it arrives at Christmas!!!! LOL! ;)