Obserwatorzy

wtorek, 2 sierpnia 2016

Sierpniowe wyzwanie w HLS CAS



Rozpoczął się sierpień więc przyszła pora na kolejne wyzwanie w Happy Little Stampers CAS Challenge.  Tematem zabawy w tym  miesiącu jest


To wyzwanie jak co miesiąc sponsorowane jest przez sklep Happy Little Stampers  


a nagrodą jest

 

Maskowanie pozwala uzyskać bardzoróżne i ciekawe efekty. Jest wiele technik maskowania. Możesz maskować opieczętowane elementy, aby dodawać kolejne warstwy stempli i uzyskać w ten sposób efekt perspektywy. Można maskować brzeg, aby stworzyć granicę. Można używać płynu maskującego, co pozwala zachować biełe elementy tła podczas malowania akwarelami... Ile sposobów i wciąż mówimy o maskowaniu :-) Jeśłi nie do końca znasz wszystkie te techniki, mozesz zapoznać się z tutorialami pokazującymi, o co chodzi z tym maskowaniem.

Do wykonania tej karty użyłam stempli z zestawu Tima Holtz'a Flower Garden oraz sentyment z zestawu HLS Birthday Friends.  Technika, którą wybrałam to maskowanie i stemplowanie. A tak przedstawia się moja propozycja dla tego tematu







Biały embossing pozwala na łatwe pomalowanie odbitego elementu akwarelą. Użyłam farb akwarelowych Kuretake Gansai Tambi. Na dole panelu przykleiłam washi tape i zanim usunęłam maskowanie kwiatów całość delikatnie nakropiłam złotą farbą.  

Mam nadzieję, że przyłączysz sie do naszej zabawy. Pamiętaj, że nie musisz używać produktów HLS, by wziąć udział w wyzwaniu. Możesz natomiast zostać wylosowanym do nagrody i stać się szczęśliwym posiadaczem produktów dostępnych w sklepie HLS. Więc nie zastanawiaj się dłużej i baw się z nami.


Kartkę zgłaszam na wyzwanie
CASology Week 20 Watercolor
SS Monday Challenge Celebrate
SS Wednesday Challenge Fabulous Florals
The Crafter's Cafe Challenge #154 Flowers August
Crafty Boots Challenge Use A Stamp



Dziękuję za uwagę i czas, który poświęciłeś, by odwiedzić majego bloga. Jeśli zostawisz komantarz, sprawisz, że mój dzień będzie piękniejszy :-).  Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję.

Życzę miłego dnia.
BożenA
Prześlij komentarz