poniedziałek, 8 sierpnia 2016

Kartka ślubna

Cieszę się z Twoich odwiedzin. Dzisiaj chciałabym zaprezentować kartkę śłubną. Tym razem chciałam w niej zaznaczyć wpływy stylu CAS, mam nadzieję, że się Wam spodoba.
Bazę kartki pomalowałam za pomocą szablonu AGATERIA delikatnie różowym tuszem Memento Luxe. Potem przykleiłam do bazy ażurowe serce z wykrojnika ( nie pamiętam producenta, jak się ogarnę dopiszę :-). W środkowej części serca wykonałam złoty embossing przy użyciu nowego stempla Lemonade Młoda Para 2. Kwiat został ręcznie zrobiony ptrzy okazji innej kartki ślubnej. Na dole karty przykleiłam sentyment wycięty ze złotego papieru W Dniu Ślubu.
Całość wygląda następująco




Kwiat został wykonany przeze mnie, wewnątrz są przyklejone mini kuleczki szklane.

Kartkę zgłaszam na wyzwanie
SS Wednesday Challenge Fabulous Florals (09/08)
Craft Stamper Challenge Stencils & Masks
Crafting With Friends Challenge #26 Anything Goes
Just Add Ink Challenge #323 Just Add F as floral
Crafting With In Attitude Challenge #18 Anything Goes
The Crafter's Cafe Challenge #154 Flowers August


Mam nadzieję, że spodoba Ci się, to co chcę zaprezentować poniżej. Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jeśli zostawisz komentarz, będę bardzo szczęśliwa, Dziękuję i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony, Mam nadzieję, że już wkrótce :-)

Życzę miłego dnia.
BożenA

9 komentarzy:

Mac Mable pisze...

Such a pretty card. Love the delicate rose background and your fabulous flower you made with the beads inside. Delightful and gorgeous card, all set off with the beautiful embossing of the couple x

Christine Blain pisze...

This is a beautiful card, Bozena. The soft floral background, and your handmade flower, are lovely. Thanks for playing along with us at Just Add Ink this week.

Nikki Spencer pisze...

So many lovely details on this sweet wedding card. Thanks for joining us at Just Add Ink

Anonimowy pisze...

Beautiful Wedding card - I really love the soft rose background - a very pretty touch. Chantell JAI

Tina pisze...

What a lovely card - I really love the focal image, and your flowers finish off the card nicely. Thanks for sharing with us at Just Add Ink.

Linda pisze...

Beautiful project. Thank you for playing along with the Craft Stamper challenge xx

*Vicki* pisze...

Such an elegant design!! Love the gold embossed silhouette inside the heart!! :) HUGS

Bonnie pisze...

A beautiful wedding card! I love the gold embossing, the die cut heart and beautiful flower!

Mój świat kolorów pisze...

Jak zawsze na najwyższym poziomie!!!Przepiękna :)