niedziela, 10 kwietnia 2016

Świąteczny czas

Mam w zanadrzu kilka kart wielkanocnych, więc wskoczę z jedną z nich na wyzwanie Addicted To Stamps And More  o wdzięcznym temacie wyzwania Holiday


Do zrobienia mojej karty użyłam digi stamp,  który pomalowałam ProMarkerami. 



Ta kartka trafiła do wspaniałego człowieka. Mam nadzieję, że dla niego zaczyna się nowe, niezwykłe, długie i szczęśliwe życie w dobrym zdrowiu.
Poszło, niech się dzieje :-)


Dziękuję za odwiedziny i poświęcony mi czas.
Życzę miłego dnia.

BożenA

5 komentarzy:

  1. What a wonderful job of coloring this sweet chick, Bozena! Such a fun card!

    OdpowiedzUsuń
  2. Such a fun and colourful card.

    OdpowiedzUsuń
  3. What a lovely card! So bright and cheerful! Love it! Thank you for joining us at ATSM blog.
    Olesya, DT

    OdpowiedzUsuń
  4. Such a beautiful card! Wonderful colouring! The person who received it is super happy to get it! :) Thank you for joining the ATSM challenge!
    Kamila DT

    OdpowiedzUsuń
  5. Congratulations Bozena!! I am so happy for you and proud to be the owner of this gorgeous card!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Dziękuję za Twój czas. Twoje słowa dodają mi skrzydeł. Mam nadzieję, że jeszcze mnie odwiedzisz. Zapraszam ponownie :-)
BożenA