wtorek, 22 marca 2016

Piękne jest życie seniora :-)

Witam i cieszę się, że mnie odwidziłaś. Mam nadzieję, że karta, którą zaprezentuję poniżej spodoba się , ale mam też nadzieję, że obraz, który przedstawia Cię rozśmieszy. Każdy z nas z roku na rok jest starszy i fajnie jest, kiedy potrafimy zachować dystans do siebie :-)
Tak więc wykorzystałam cudowny digi stamp i ProMarkers. I właściwie niewiele więcej potrzeba, bo główną rolę na tej karcie odgrywa ten skromny zajączek


Zachować pogodę ducha i dystans do swojej osoby... tego życzę każdemu.

Kartkę zgłaszam na wyzwanie
A Snowflakes Promis Challenge #19 Touch of Spring
Fan Tastic Tuesday Challenge @129 Anything Goes / Cute Critters
Challenge Up Your Life #37 Bunnies
The Male Room Challenge #31 Theme Easter
Simon Says Wednesday Challenge Cute and Cuddly

A snowflakes promise Fan-Tastic Tuesday  Simon Wednesday Challenge Blog

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję.


Życzę miłego dnia.
BożenA

4 komentarze:

  1. Oh what a fun image - I love it! Thanks so much for joining us at the Simon Says Stamp Wednesday challenge!

    OdpowiedzUsuń
  2. Love the humor in this image - very fun.Thanks so much for joining us this time at the Fan-tastic Tuesday challenge, Elizabeth (DT)

    OdpowiedzUsuń
  3. Great masculine card for Easter, what a hoot! Thanks for sharing in The Male Room
    Louise xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehehe, I really like the image you used - he looks so calm and relaxed!

    I hope you had a nice Easter, too!

    Thanks for joining us a Challenge up your life and good luck to you!

    Jessa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Dziękuję za Twój czas. Twoje słowa dodają mi skrzydeł. Mam nadzieję, że jeszcze mnie odwiedzisz. Zapraszam ponownie :-)
BożenA