Obserwatorzy

niedziela, 20 marca 2016

Happy Birthday Kim :-)

Wyświetlanie kim graphic.png

To ma być niespodzianka dla Kim Heggins z zespołu CAS the Designer Happy Little Stampers. Obchodzi okrągłą rocznicę urodzin, więc Kylie na swoim blogu zorganizowała specjalne przyjęcie dla Kim. Jeśli tylko chcesz, możesz przyłączyć się do imprezy i złożyć szanownej solenizantce życzenia, dołączając swoją kartkę dla Kim tutaj.

Happy Birthday, Kim!







Stempel Hibiskus firmy Anita's zabarwiłam DI w kolorach zółtym i pomarańczowym, dodatkowo na obrzeżach dodałam odcień czerwonego, aby uzyskać połączenie kolorów spryskałam całość delikatnie wodą. Kiedy hibiskus wyschnął, zamaskowałam go i za pomocą szablonu zabarwionego tuszami DI (żółty i pomarańczowy) wykonałam tło. Dla ożywienia obrazu i wydobycia głębi z tła dodałam czarne kreski do sieci. Jeszcze tylko WielkieUściski z białego proszku do embossingu na czanym kartoniku i karta gotowa.

Kartę zgłaszam do wyzwania
Stamplorations Stencil Sunday
Stamplorations Spotlight Project Showcase

http://stamplorations.blogspot.com/2016/03/spotlight-project-cornelia-035.html


Życzę miłego dnia.
BożenA
Prześlij komentarz