piątek, 26 czerwca 2015

Złote Gody

Jaka jest recepta na wspólne życie? A żeby przeżyć razem 50 lat? Czy sama miłość wystarczy? Ja niestety nie zadam tych pytań pięknej parze, która w najbliższą niedzielę będzie obchodzić 50 rocznicę ślubu, ale mam nadzieję, że odpowiedź na nie poznają najbliżsi Jubilatów. Cudowna rocznica, niestety w cieniu poważnej choroby męża. Ale to będzie czas na radość i miłość, niech te chwile żyją w nich i dla nich do końca świata i o jeden dzień dłużej, jak powtarza Jurek Owsiak, twórca WOŚP.
Pudełko dla Jubilatów zamówiła pani, która w wolontariacie im pomaga.Mam nadzieję, że będzie miłą niespodzianką i powodem wzruszenia, ponieważ teksty umieszczone wewnątrz mnie samą bardzo wzruszyły. Teresko, dziękuję Ci, że mogłam zrobić coś dla Tych Państwa. Przyłączam się do najlepszych życzeń.















Mam nadzieję, że pudełko spodoba się Jubilatom. Mam nadzieję, że jest dostatecznie ładne, by w godny sposób podkreślić wagę tego jubileuszu. Mam nadzieję, że Jubilaci będą się jeszcze długo cieszyć wspólnym, szczęśliwym życiem.

Pudełko już "poszło" do szanownych Jubilatów, a ja chcę zgłosić je na wyzwanie Stampavic and More Challenge# 240
Stampavie and more


Dziękuję za uwagę i pozdrawiam,
BożenA



2 komentarze:

Anne H. pisze...

Such a lovely box!
Thanks for joining us at Stampavie and More.
Anne

Unknown pisze...

Wow!! Jak zawsze szczeka mi opadla ! Piekna kartka pudelko!! NIesamowita jestes ! Podoba mi sie bardzo kolorystyka i elegancja!