niedziela, 15 października 2017

1st Birthday Celebration CAS Watercolour!

Cześć,
CAS Watercolour prowadzony przez Loll i Bonnie  obchodzi swoje pierwsze urodziny.

To jeden z moich ulubionych blogów, a smaczku dodaje fakt, że to zarazem akwarela i CAS, heh, style, które leżą na samym dnie mojego serca. Cóż więcej mówić, muszę, inaczej się uduszę ( że przytoczę klasyka ;-))
Są nagrody dla zwyciężcy, mam nadzieję, że dla niektórych moich gości to  będzie dodatkową motywacją do tego, by wziąć udział w wyzwaniu :-)


Do wykonania karty użyłam papieru do akwareli i tuszy Distress Oxide w kolorze pomarańczowym, żółtym, zielonym, brązowym i 2 odcieniach czerwieni.. Użyłam stempla z zestawu Bo Bunny Falling Leaves. Użyłam też Misty do precyzyjnego stemplowania, ponieważ kolory na stempel nakładałam partiami. Ostatnie stemplowanie było z użyciem mgiełki wody, aby spowodować, że kolory zaczęły ze sobą pracować.






Sentyment w języku polskim  "Ważne są tylko te dni, których jeszcze nie znamy" spróbowałam przetłumaczyć na angielski i być może znaczy to tyle co
" Important are only those days, that we do not know yet ..."  :-)
Kartkę oczywiście, że zgłaszam na wyzwanie

CAS Watercolour Challenge October 
Inkspirational Challenge #145 Designers Choice


 

Mam nadzieję, że mogę wspomnieć już teraz o rzeczy bardzo dla mnie ważnej i Loll Thompson wybaczy mi to, że się chwalę na cały świat :-) W tym roku zostałam zaproszona do grupy Guest Designer, by przygotować bożonarodzeniowy tag dla wyzwania Twelve Tags of Christmas, które zostanie otwarte 6 listopada. Mam nadzieję, że będziecie do nas zaglądać. Zapraszam w imieniu gospodyni wyzwania, Loll ( Stamping With Loll )

Tvelve Tags of Christmas 2017 Tvelve Tags of Christmas 2017

Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.

11 komentarzy:

Bonnie pisze...

A wonderful blending of the colors on these leaves, Bozena! A beautiful fall card! Thanks so much for sharing this with us at CAS Watercolour!

nancy littrell pisze...

Maybe it means...we do not know what the future holds? What ever the meaning your simply beautiful Fall colored watercoloured leaves are so beautiful. TFS BozenA...Hugs, Nancy

Cornelia (fun stamping) pisze...

So pretty, how those water colors blend! Happy Fall, Bozena!

Christine Alexander pisze...

your leaves are so beautiful Bozena, I love the delicate look. Thanks for joining us at CAS Watercolour :)

Mac Mable pisze...

Amazing result with those oxides. Great colours together and such a beautiful CAS card...Fabulous x

Nstiz pisze...

Wow, this is fabulous, Bozena! Once again you have so many styles and you did a CAS card perfectly. Love those watercolored leaves. This is perfect for that challenge and love your beautiful, fall colors.

Loll pisze...

Beautiful leaves BozenA. Love how the mist of water lets the colours blend. The thin strip of gold on the side adds some pretty shine. Thanks for sharing with us at CAS Watercolour! And thanks for sharing the info about the Twelve Tags of Christmas, dear friend! xx

Bonnie pisze...

Your watercolor leaves have such pretty, soft, fall colors, Bozena! I love your layout that's so perfectly CAS! Thanks so much for sharing this with us at CAS Watercolour!

Karen Dunbrook pisze...

pretty card..like the watery look of your leaves..
Thanks so much for playing along with the CAS Watercolour Challenge this month!
Karen

Mój świat kolorów pisze...

Sliczna kartka, a liście wspaniale wyglądają! pięknie potrafisz operować mediami:)

cm pisze...

Your autumn leaves, floating gently across your panel, are gorgeous! I think you sentiment speaks to looking forward to what the future brings; a message of hope! Thank you so much for sharing your artistry in the Inkspirational gallery!
~carol